analytics

woensdag 20 mei 2020

Hello baby!

Dag bloggers,

Jullie waren echt wel enthousiast over de Bumba-cake hé? Wel, hieronder zien jullie het resultaat... En ik weet meteen alweer waarom ik niet zo enthousiast ben over siliconen bakvormen... maar kom... Het was het eerste exemplaar, ik had hem niet ingevet (omdat dat niet moet) en er zaten appels in, dus is de cake niet zo goed uit de vorm gekomen... Maar Eva was super enthousiast, dat zien jullie wel aan haar snoetje... En bovendien is haar papa vandaag jarig, dus die zal er ook wel blij mee zijn...

Gisteren zagen jullie het eerste babykaartje van een setje van 4, hier is nummer twee...
Ik heb me voor de hele serie gebaseerd op de baby's en diertjes van Marianne Design. Die zijn toch zo schattig!!

Papier: Bazzil en Hema
Snijmal kader: Die Namics
Snijmal konijn en wagentje: Marianne Design
Tekststempel: Marianne Design


En hier pronkt Eva met haar eerste Bumba-cake... De bakvorm kreeg zij van de paashaas en die vond hem dan weer bij Aveve (voor de geïnteresseerden)


4 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Lief kaartje met het konijntje, papier is schattig met de hartjes, en Eva wat is ze trots op haar Bumba cake!

Nicole Parmentier zei

Schattig babykaartje! Zo te zien is Eva helemaal blij met haar Bumba cake.. en terecht!

Nancy Soetaert zei

Tùùrlijk is Eva supercontent met haar Bunbacake!
leuke babykaartje ook!
Nancy

GerJanne zei

Wat een lief kaartje en wat een schattige kleindochter met de Bumbacake! Zie haar stralen!