analytics

dinsdag 19 mei 2020

lief, schattig, zoet, klein...

Dag bloggers,

Gisteren een leuke dag met Eva en Noah gehad... We hebben Bumba-cake gebakken en andere leuke dingen gedaan... Dus geen tijd gehad voor kaarten of mondmaskers...

Vandaag ga ik terug richting Brussel voor een werkdag op kantoor. De volgende weken zal ik steeds op dinsdag aan het werk zijn... Benieuwd hoe lang het nog duurt voor we helemaal terug op volle kracht gaan draaien...

Na de verjaardagskaart voor mijn oudste dochter van gisteren, duiken we vandaag even in een serie geboortekaartjes... Deze maakten mijn workshoppers vorige maand. Omdat we al een hele tijd workshops op afstand geven, gaat er steeds een hele voorbereiding aan vooraf en moeten het kaarten zijn die iedereen thuis met beperkt materiaal moet kunnen maken...

Hier een eerste uit een serie van vier.
En morgen moet ik dringend terug de volgende workshop verzinnen... Tussen de vele mondmaskers door ontbreekt het me een beetje aan inspiratie... 't wordt spannend... 

Papier: Bazzil en Action
Snijmallen kader: Die Namics
Snijmallen beer in wiegje: Marianne Design
Tekst: Marianne Design


5 opmerkingen:

GerJanne zei

Superschattig kaartje Nancy! Ik heb gisteren twee kaartjes voor de geboorte van meisjes gemaakt, zo leuk om te doen!

Laurespage zei

Zo schattig !
Laurette

Creaellenknutselsite zei

oooh wat een superschattig kaartje ik vind ze zo leuk die kleine diertjes en het wiegje
groetjes ellen

Anita van Deur zei

Het is een schatje je kaartje, was het goed gelukt de bumba cake.

Charlotte zei

Wat een snoezig beertje op deze kaart :)
En die bumba-cakejes... ik ken er hier thuis ook wel 2 die dat zouden zien zitten :D
Groetjes
Stay Safe
Charlotte