analytics

maandag 4 mei 2020

Feestje hoera!

Dag bloggers,

Dank voor de support voor de mondmaskers.
Ik ga straks nog even naar de stoffenwinkel om een paar effen stofjes voor de voering. Ik ga maar goed op tijd want het gaat er gigantisch druk worden volgens mij nu de stoffenwinkels vandaag terug open mogen...

Dit weekend maakte ik nog een geboorteproject. Het is bijna klaar, wacht alleen nog op wat materiaal dat ik nu online moest bestellen omdat de winkels niet open zijn... Dus zodra dat er is, kan ik het helemaal afwerken...

Ook vandaag krijgen jullie eerst nog een kaartje te zien...
Voor de workshop had ik ook deze nog gemaakt. Die werd, samen met de vorige en nog een derde vrolijk onthaald door mijn kaartenmaaktsters... Ze hebben ze met veel plezier gemaakt...

Papier: Bazzil en Action
Snijmallen: Crealies en Marianne Design


3 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Hij is heel leuk met die grote letters, mooi papier.
Succes met de stoffen aankoop.
Fijne dag groetjes, Anita

Rosina zei

Heel mooi deze kaart met die grote HOERA stans Nancy....
en succes met je mondmaskers naaien...Ik heb er ook al aan gedacht om er te maken voor onze belgische kleinkids...maar die hebben ook een handige mama...
Groetjes Rosina

!neke zei

Geweldige kaart ! Die Crealies letters zijn top !