analytics

woensdag 6 mei 2020

83 hugs

Dag bloggers,

Ik zit hier nog volop tussen de stofjes en mijn naaimachine... Afgewerkte resultaten krijgen jullie morgen te zien...

Eerst een verjaardagskaartje dat vorige maand naar mijn schoonvader ging... Hij werd 83. Eigenlijk is dit mijn 2de en ook huidige schoonvader want later op de maand verjaarde ook schoonvader nummer 1. Dat zien jullie binnenkort nog...
Maar deze kreeg 83 virtuele verjaardagsknuffels. Voke (zo wordt hij genoemd) heeft kippen en ik maak er een punt van om hem elk jaar een kippenkaart te geven... Hij vindt het ook heel erg grappig hoe ik telkes weer een nieuwe kan verzinnen...

Papier: Bazzil en Hema
Kippen: Cats on Appletrees




7 opmerkingen:

Sarah zei

Leuk! Ik ben benieuwd naar je maskers. Jij maakt er echt veel. Ik was blij met mijn productie, maar ik heb natuurlijk ook heel wat huiswerk te begeleiden. Maar wellicht moeten er later nog bijgemaakt worden. Ik wacht nu even af. Ik morgen zeker kijken! Succes! X

Anita van Deur zei

Geweldige kippen verjaardagskaart Nancy, ik kreeg gelijk een big smile op mijn gezicht!
Benieuwd naar je maskers, ik moet er ook aan beginnen, nog geen zin in.
Liefs xx

Creaellenknutselsite zei

wat een geweldig kaartje met die gave kippetjes
ben benieuwd naar je maskers
groetjes ellen

!neke zei

Helemaal leuk !!!!!
Je maskers....ben benieuwd !
groeten Ineke

Rosina zei

Heel leuk deze kippenkaart voor de verjaardag van je schoonvader Nancy...heel leuk gedaan met die kippenstempeltjes en die grote tekststansjes..
en succes verder met de mondkapjes ...die zullen wel heel kleurrijk zijn ...ik ben benieuwd...
groetjes Rosina

GerJanne zei

Superleuk model en een geweldige aankleding van je kaart! Hier ook mondkapjes in het OV over een poosje! Nu ga ik nooit met het OV. Maar ik draag ze al op mijn werk..

Nicole Parmentier zei

Superleuk dit feestelijke kippenhok!!