analytics

dinsdag 23 augustus 2022

Wouter 50

Dag bloggers,

Gisteren ging ik met Eva op bezoek bij Nore. Zij is al een jaar ziek maar gaat hier ongelooflijk goed mee om. Wat is ze een sterk meisje! En dus mochten we bij haar moeke op bezoek zodat Eva een paar uurtjes met Nora kon spelen. Ondertussen kon ik wat bijpraten met haar moeke Lutgarde. Wat we mee namen voor Nora zien jullie later nog wel... 

Voor Wouter die 50 werd, maakte ik een tijdje geleden deze kaart. Wouter is kok en baat in Bouillon een hotel uit. Dus maakte ik deze leuke kaart voor hem. Zijn mama was in elk geval super enthousiast.

Papier: Bazzil en Action
Koksmuts: Marianne Design
Cijfers en letters: Die Namics
Muis en toebehoren: Marianne Design


Later inspireerde deze kaart mij voor het maken van de kookploeg-chirokampkaarten die jullie enkele weken geleden al zagen... 

2 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wow wat een gaaf kaartje met de kokende muis leuk voor iemand die kok is
groetjes ellen

GerJanne zei

Nou dat kan niet persoonlijker! Wat een toffe kaart!