analytics

dinsdag 30 augustus 2022

RIP Babs

Dag bloggers,

Gisteren ben ik mijn eerste werkdag goed doorgekomen. Op het einde werd het wel even zwaar maar 't is gelukt... Het is een pittige week want doordat ik 2 weken met vakantie was, moet ik mijn facturatie van 3 weken deze week klaar krijgen. Maandag is het afsluit en moet de hele maand er in zitten. Dus ook vandaag een tandje bijsteken. Ik wou gisteren vroeg naar bed maar we hadden nog bestuursvergadering in ons theater dus daar moest ik ook naartoe. Uiteindelijk was die om 22u gedaan en een half uurtje later lag ik in bed. Toch wel pittig als de wekker er om kwart voor 5 is... 

De kaart die ik jullie vandaag toon, maakte ik voor vriendin Sonja die afscheid moest nemen van haar hondje Babs. Het was een witte Maltheser dus paste deze oude stans van Marianne er perfect bij. Sonja was ook erg aangedaan door dit lieve kaartje... 

Papier: Bazzil en Vellum
Hond: Marianne Design
Achtergrond en rand: Lawn Fawn
Label: Gummiapan
Pootje: Paper Smooches



Zien we elkaar morgen terug voor het KKT? Ik mocht de nieuwe kleur kiezen voor deze maand, ik ben dus super benieuwd wat jullie maakten... 

3 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Wat een mooi kaartje, dan is het even aanpoten Nancy!

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het schattige hondje erop die zal zeker troost bieden
succes met je facturen in voeren
groetjes ellen

GerJanne zei

Mooie en lieve kaart is het!
En zeker ben ik er morgen! Mooie kleuren combo. Het bracht me terug in de tijd!
En als je dan opeens weer zoveel werk hebt liggen, ben je bijna vergeten dat je verlof had!