analytics

woensdag 17 augustus 2022

Ballonvlucht voor Filip 50

Dag bloggers,

Is het bij jullie ook zo zwoel? Wij sliepen met het raam open maar het bleef maar warm. Hier binnen geeft de thermometer 25° en de buitenthermometer 20°. De deuren hier beneden staan al een half uur open maar ik voel het precies maar niet afkoelen. Denk dat ik de ventilator maar ga opzetten... 

Voor Alexander, één van mijn sportcoaches mocht ik een toffe kaart maken. Zijn vader werd 50 jaar en die kreeg van zijn vrouw en kinderen een ballonvlucht kado. Of ik hier iets mee kon doen? Uiteraard! Ik vond dit toffe papier in mijn collectie en maakte er een leuke kaart mee... Alexander was 'in de wolken' toen ik hem de kaart gaf. Ik hoop dat zijn vader dat ook was. De ballonvlucht moet nog doorgaan denk ik maar de kaart werd in elk geval goed ontvangen. 

Papier: Bazzil en Action
Cijfers en letters: Crealies
Pop-up binnenkant: Karen Burniston
Wolkjes: Lawn Fawn






1 opmerking:

Creaellenknutselsite zei

hier is het ook een beetje broeierig, maar er staat gelukkig wel wat wind maar wel te doen, van mij mag het want ik vond het de afgelopen dagen niet lekker
wat een mooi kaartje met het gave dp en de toffe binnenkant leuk bedacht
groetjes ellen