analytics

woensdag 31 augustus 2022

Kleurenkaartenteam schakel 8 - Licht geel en grijs - Hallo, groetjes

Dag bloggers,

Ik heb een heel spannend verhaal te vertellen maar dat ga ik morgen doen... 

De laatste woensdag van de maand is er ééntje waar we altijd naar uitkijken... Dan komen we weer met velen in blogland samen om het kleurenkaartenteam te vieren. En dat al 11 jaar lang! Martina heeft al zo lang de gekleurde touwtjes in handen en daar zijn wij haar erg dankbaar voor! Zij blijft dan ook een heleboel trouwe volgers hebben. 

Voor deze maand mocht ik zelf de kleuren kiezen en geloof me of niet, ik vond het zelf een moeilijke... Ik heb lang gezocht naar het juiste papier, maar vooral naar inspiratie want die kwam niet. 

Doordat ik met vakantie was, was ik ook in de war met mijn dagen. Ik dacht dat deze kaart vorige week woensdag op het blog moest. En dinsdag had ik nog niets. Uiteindelijk was mijn kaart vorige week, de nacht van dinsdag op woensdag om half 12 pas klaar... Over last-minute gesproken...
Toen ik ze woensdag dan wou plaatsen, zag ik dat niemand al een kaart voor het KKT gepost had en dat ik dus een week te vroeg was... haha!! Dus mocht ze toch nog even in wacht blijven staan, helemaal tot het allerlaatste eindje van deze maand... 

En nu mag ik ze op jullie los laten, hier is ze dan: Mijn versie van het KKT van deze maand in (licht) geel en grijs. En het werd weer een schudkaartje. Let op de kleine citroentjes... 


En dan ben ik natuurlijk super benieuwd wat jullie er mee gedaan hebben. Straks kom ik zeker langs om alle kaarten te bewonderen... 



16 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Frisse kaart Nancy met mooie citroenen, fijne dag.

chantal zei

Benieuwd wat je spannend verhaal ga zijn...
We hebben een primeur, je kaart een week op voorhand klaar... Al was het een misser.
Ik was blij met de kleuren, dus dankjewel.
Citroenen helemaal de juiste kleur en met grijs toppie
Tot morgen
chantal

GerJanne zei

Dit was ook een spannend verhaal, althans voor jezelf, of je wel op tijd klaar zou zijn.....en dan een week te vroeg.
Hij is echt supergaaf. Die kleine citroentjes als schudmateriaal. Enig gewoon!
En nu wachten op morgen, op het andere spannende verhaal ;-)

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de leuke kleurencombinatie en de mand citroentjes, leuk het losse schijfje ernaast.
ik ben benieuwd naar het spannende verhaal van morgen
groetjes ellen

Nancy Soetaert zei

Misschien wat last minute gemaakt maar wel een prachtige kaart!
Ik moet lachen, ik had ook citroen-schud-dingetjes gekocht, had die dan thuis wel vergeten zeker...
Groetjes
Nancy

Sarah zei

Wauw, heel tof deze kaart! Heel orgineel ook. En de kleine schudcitroentjes zijn schattig.
Ik ben benieuwd wat ik hier morgen ga lezen...

Jantine zei

Nu ben ik natuurlijk enorm benieuwd naar je spannende verhaal, Nancy....als ik vannacht maar kan slapen.
Ik heb ook tig keer op de kalender gekeken wanneer die kleurenkaart er nu op moest....maar jij was uiteindelijk dus toch ruim op tijd klaar met je kaartje.
Jammer dat het je zo'n hoofdbrekens kostte, want ik vind je kleurencombi heel mooi gekozen. Die citroenen zijn leuk!
Toffe kaart.
Groetjes
Jantine

Claudia's kaartjes zei

das zo tof gedaan
Ik doe vanaf deze maand ook terug mee met de KKT.

grtjs Claudia

Margreet zei

Supertoffe kaart, Nancy. Wat leuk gedaan dat schudgedeelte. Je hebt je citroenthema mooi doorgevoerd!
xxx Margreet

Wilma zei

"O".....wat LEUK om in de "O" schudmateriaal te verwerken Nancy. En laat het fruit maar achter in een mandje.
Liefs Wilma ☺☺☺

!neke zei

Helemaal leuk Nancy !
Groeten Ineke

PIKO hobbyblog zei

Een hele frisse kaart zo met die citroenen.
Groetjes,
Pia

Nicole Parmentier zei

Hi hi dat is lekker toch, dat je dan toch nog zo lekker op tijd bent met je KKT kaart! Hij is heel erg leuk geworden! Fris en fruitig en dan ook nog dat shakertje... ik houd er van!

Femminde zei

Wat super mooi deze fruitschaal in deze kleurtjes. En dat je er zelf zoveel moeite mee hebt gehad.
Meestal kijk ik als ik een combinatie in gedachten heb zelf eerst even of ik het zelf ook heb haha.
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde

Nelleke zei

Hihi, ik zag al dat je vorige week al wat in de bonen was. Je wilde zeker jouw kaart al laten zien. Nou is die ook de moeite waard ommetje laten zien. Prachtig hoe je alles verwerkt hebt. Mijn complimenten. Groetjes Nelleke

martina's kaartjes zei

Wat een zalige frisse kaart heb je gemaakt ! mooi in deze kleurtjes,
blij met je deelname alweer,
grtjs,martina