analytics

donderdag 4 augustus 2022

Elke donderdag een kerstkaart - zilver maar geen groen of rood

Dag bloggers,

Oh, wat ben ik blij... Jullie verkiezen echt om mijn kerstkaart te zien en niet enkel de omslag ervan... 😄 Dan gaan we er maar voor hé!

De opdracht die vorige week gegeven werd is: Maak een kaart met een vleugje zilver maar geen groen of rood... Tja, dan doen we dat hé!
Dit papier komt zelfs niet uit een blok kerstpapier maar ik vond het zo mooi dat mijn kaart daarmee ging gemaakt worden... Nog even een lila papier erbij voor de mooie kerstbal en de tekst, een gepast lint en leuk schudspul dat paste... Nog een extra vleugje zilver. En zo kwam deze kaart gisterenochtend tot stand. 


Hier staan de deuren alweer even open zodat het lekker fris wordt. Hopelijk vergeet ik er voor ik vertrek geen enkele terug dicht te doen. Gisteren was dat het geval. Dochter Caroline is dan even langs gekomen om ze te sluiten. Zo erg was het niet, het is een deur die op de binnentuin uitkomt, dus niemand kan er langs naar binnen. Maar het zou de boel wel opwarmen overdag... 
Straks heb ik workshop. Morgenvroeg maak ik mijn kerstkaartenrondje. Tot dan!

17 opmerkingen:

GerJanne zei

Gaaf zeg! EN een grote tekst en een schudgedeelte en geen rood en groen en wel zilver. Toffe kaart! Straks als ik thuis kom zet ik ook alles open!

Anita van Deur zei

Heel mooi in deze kleur Nancy, het koel hier in het Limburgse niet veel af. Fijne dag liefs Anita

Caroline Cards zei

Een prachtige schudkaart Nancy en het DP is zo mooi van kleur.
Groetjes, Caroline

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het mooi papier en de leuke schudkerstbal
en natuurlijk ben ik benieuwd naar wat je maakt elke dag weer een verrassing
groetjes ellen

Annemarie en Merit zei

wat een gave kaart heb je gemaakt voor de uitdaging..
Ja smorgens vroeg alles even wijd open en daarna POTDICHT!!!
Gezellig dat je meedoet met de uitdaging bij 52WTC.
Annemarie en Merit DT52WTC.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Prachtig Nancy, ik houd van dit soort kleuren. Heel chique met die mooie strik en leuke (schud) kerstbal. Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

marian zei

Ook jij hebt een prachtige schudkaart voor deze challenge gemaakt.Heel erg mooi die lila tinten. Sterkte met de warmte.
Groetjes van Marian.

Laurespage zei

Een hele mooie schudkaart met fijne kleuren!
groetjes, Laurette

Epie zei

Toffe kerstkaart Nancy , mooi schudgedeelte en de kleur is top
Groetjes Epie DT52WTC

Marijke zei

Dit is zeker mooi papier en er zitten zelfs zilveren ballen op zo te zien! Mooi gemaakt met de kerstbal als schudgedeelte. Mooi gemaakt! Ja die warmte wil wat he, hier ook de hele nacht alle ramen open en vanmorgen pas weer een beetje goede temperatuur! Maar ja, we mogen niet klagen. Bedankt voor je bijdrage aan de uitdaging van 52 WTC. Groetjes Marijke.

Antjes kaartcreaties zei

Wat een mooie kerstkaart met het schudvenster Nancy. Het achtergrond papier met de zilverachtige rondjes past er prachtig bij. Oud roze en zilver past zo mooi bij elkaar vind ik.
Vergeten is menselijk... ook wij zijn wel eens vergeten om de deur 's avonds af te sluiten. Zorgt er wel voor dat je weer even scherp bent.......
Groetjes Antje

Jantine zei

Mooie kaart, Nancy! leuk met die shaker.
Bedankt voor je deelname aan onze uitdaging bij 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

PIKO hobbyblog zei

Wat een leuke schudkaart heb je gemaakt. Groetjes, Pia

Angelique zei

Prachtige, elegante kerstkaart. Zo zie je dat je niet speciaal kerst dp nodig hebt om een mooie kaart te maken, leuk dat de kerstbal een schudgedeelte is. Wat een superleuke serie kaarten met de beer.
lieve groetjes Angelique

Marjolein zei

Wat een mooie kaart zo in niet-traditionele kerstkleur en met schudgedeelte! Dat wordt een feestje voor de ontvanger.
Groeten Marjolein

!neke zei

Super mooi !!!!!
groeten Ineke
Dt52WTC

Suzan zei

Prachtige kaart heb je gemaakt voor de Challenge!
Bedankt voor het meedoen.
Groetjes Suzan
DT 52WTC