analytics

maandag 22 augustus 2022

Vincent en Merel getrouwd

Dag bloggers,

Hadden jullie een fijn weekend? Wij wel hoor! Vrijdag zijn we heel vroeg naar zee vertrokken zodat we er een lekker lang weekend van konden maken. Iets over 6 pikten we Laura op en wat later ook Caroline met Eva en Noah. Zo waren we voor de file aan zee. Gisteren waren we pas na 22u thuis en we hebben er van genoten. Het was kort maar goed... Altijd fijn om er even tussenuit te zijn. 

Vrijdag zagen jullie de trouwkaart die ik maakte voor Ignas en Sien. Datzelfde weekend trouwden ook Vincent met zijn Merel. Ook voor hen maakte ik een kaart in de stijl van hun uitnodigingen. De uitnodiging bestond uit twee lagen, een kraftpapier met de tekst er op en een vellum laag erover met de droogbloemen op gedrukt, vastgekleefd met een hartjes-sticker. 
Foto's of tekeningen van droogbloemen op een kaart, ik blijf het lastig vinden om ze te stempelen, dus gebruik ik liever het echte spul... En de mooie bruine veer, die lag hier al even in de weg te liggen, paste dus perfect op deze kaart... 
Binnenin dezelfde leuke tekst zoals op de vorige kaart... Zowel uitnodiging als kaart zijn hier ook groot, A5 formaat... Leuk toch! 




En nu ga ik mijn uitgesteld kerstkaartenrondje nog doen... 

Eva is na onze zeetrip hier blijven slapen. Straks gaan we lekker samen bij iemand op bezoek, iets waar we erg naar uitkijken! 

7 opmerkingen:

Freubelmina zei

Je zit lekker in de trouwkaarten Nancy, deze maar ook zeker die hieronder zijn supermooi zeg, wat sfeervol en persoonlijk.
Jullie weekend klinkt heerlijk,het was ook mooi weer….een fijne dag vandaag xx

martina's kaartjes zei

inderdaad, een heuse uitdaging moet ik zeggen, niet makkelijk, maar je bent er goed in geslaagd. leuk kaartje is het zo geworden,
grtjs,martina
x

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje wat een gaaf idee om er een echt droogboeketje op te maken zo leuk met het veertje erbij
fijn dat je zo hebt genoten aan zee het weekend
groetjes ellen

Anita van Deur zei

Hele mooi kaart Nancy, fijn dat jullie genoten hebben Liefs Anita

Marijke zei

Een heel mooi trouwkaartje! Leuk gedaan met die droogbloemen, ik vind dat ook wel lastig maar geeft inderdaad wel een leuk effect. De vorige trouwkaart ook mooi gemaakt. Leuk dat je kijkt naar de trouwkaart zelf en daar dan de kaart naar maakt! Super gedaan hoor! Groetjes Marijke.

Claudia's kaartjes zei

leuke kaart
Je kan mij nu ook vinden op You tube: https://www.youtube.com/channel/UCnlT4Rs1DfAZU_GLcM7Kx1g
https://claudiaskaartjes.blogspot.com/
http://creativesketchygirls.blogspot.be
http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
https://girlzcreativecrafts.blogspot.com

GerJanne zei

Heel mooi! Ik moet opeens aan mijn opa denken. Die maakte met zijn kromme reuma vingers heel veel kaarten met droogbloemen die hij zelf droogde...bijzonder he?