analytics

maandag 8 augustus 2022

kampkaartjes deel 1

Dag bloggers,

Hadden jullie een fijn weekend? Wij hier zeker wel! Bezoekje van vriendin Martina, brunch met vriendin Ils met man en dochter, bbq bij dochter Caroline... Het leek wel een feestweekend... En dan heeft onze voetbalploeg gisteren nog gewonnen met 4-2 en staan nu eerste in de competitie... Het kan niet op! 

Deze week roep ik uit tot week van de kampkaartjes. Ze zijn vorige week vertrokken en ook meteen aangekomen, dus kunnen ze nu getoond worden... 

Ik maakte er voor verschillende gezinnen die ook op verschillende plaatsen op kamp waren. Deze eerste gingen naar Lien en Lotte. Zij gingen vrij vroeg op kamp en toen zaten wij aan zee. Ik had ook thuis de week ervoor geen tijd om kampkaartjes te maken. Dus stuurde ik deze vorige week naar hen thuis. Denk dat ze daar ook wel blij mee waren...


Morgen komen de echte kampkaartjes er aan... Kom zeker kijken want ze zijn best leuk geworden!! 

3 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Je weekend was geslaagd lees ik, wij hadden een rustig weekend. Mooie kaartjes Nancy, liefs Anita

Creaellenknutselsite zei

ja hoor een heerlijk weekend gehad en lekker geknutseld
wat een leuke kaartje met de leuke stempeltjes en leuke dp
groetjes ellen

GerJanne zei

Leuk als je op zo'n weekend kunt terugkijken. Wij hadden het super, maar dat heb je al gelezen, zag ik.
De kaartjes zijn allebei leuk!