analytics

donderdag 11 augustus 2022

elke donderdag een kerstkaart - pakjesbeer

Dag bloggers,

Vandaag mijn laatste werkdag... Ik moet hiervoor wel weer een keertje naar het hoofdkantoor maar dat neem ik er dan maar bij... Vanaf morgen ben ik terug 2 weken thuis, yeeh!

Normaal probeer ik me de rest van de maand aan de opdracht van de uitdaging te houden, maar met deze kaart is dat niet gelukt. Ik zoek altijd eerst naar papier en vond dit vel wel super leuk. Maar het is groen, dat al om te beginnen... En als ik dan mijn stempel er bij koos en hem begon te kleuren, kwam rood ook ineens tevoorschijn... Tja... Dus werden de tekst en het lintje dat ook...
De uitdaging was vorige week en daar was ik wel in geslaagd... Nu dus een andere kleurencombo op mijn kaart. Die voor volgende week is ook al bijna klaar, ik beloof beterschap... Maar helemaal gelukt is het niet... 

Vandaag laat ik deze schattigaard op jullie los... 

Papier: Bazzil en Action
Stempel: Lily of the Valley
Ingekleurd met Copics



16 opmerkingen:

Anita van Deur zei

het is een schattig kaartje leuk het schud gedeelte, Fijne dag liefs xx

Caroline Cards zei

Een mooie schudkaart met een heel leuke stempel!
Groetjes, Caroline

Caroline Cards zei

Oh en natuurlijk een fijne vakantie!!!

Annemarie en Merit zei

je kaartje is heel leuk geworden met die schattige beer met kerstkado!!
leuk dat schudgedeelte erbij.
Geniet van je vakantie heerlijk...wij hebben het ook nog te goed.
Gezellig dat je vandaag weer een kerstkaart laat zien bij 52WTC.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het schattige beertje leuk het schudmateriaal erbij
leuk de kerstige kleuren hou ervan
groetjes ellen

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een leuk kaartje heb je gemaakt met de mooie stempel, en prachtig ingekleurd. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een schattig beertje komt daar aangestapt Nancy. Je hebt hem mooi ingekleurd. Leuk met dat schudgedeelte erbij. Mooie kerstkaart weer, alvast fijne vakantie.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Antjes kaartcreaties zei

Schattige kerstkaart Nancy. Wat heb je het beertje mooi ingekleurd! Leuk hoe je voor het uitsnijden van het schudvenster en het beertje hetzelfde type mal hebt gebruikt. Heerlijk vrolijke en kleurige kerstkaart. Ik hou er van.
Groetjes Antje

Marijke zei

Weer leuk gedaan Nancy! Een lief beertje en mooi papier erachter! gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

marian zei

Een super leuke kaart heb je gemaakt, erg leuk met dat schudgedeelte en dat lieve beertje. En een fijne vakantie gewenst.
Groetjes van Marian.

Margo zei

Wat een superlief kaartje Nancy
Het is intussen al 12u dus nog een half dagje voor jou !
Fijne vakantie!
Groetjes
Margo

Angelique zei

Mooie, vrolijke kaart en ach rood en groen kom je toch veel tegen bij kerst. Leuk al die kampkaartjes en nog veel leuker dat je zo'n reactie terug krijgt.
lieve groetjes Angelique

Jantine zei

Mooie kaart, Nancy! En grappig dat je je meestal een hele maand aan de uitdaging houdt. Het is me eerlijk gezegd nooit echt opgevallen... wel eens als je een echte reeks maakte, zoals met die truien.
Gezellig dat je weer mee doet met 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Marjolein zei

Het is een mooie kaart geworden hoor, met een schat van een plaatje! Groeten Marjolein

Laurespage zei

Een mooi, lief kaartje. En geniet van je vakantie.
Groetjes, Laurette

GerJanne zei

Hij is toch heel leuk! Enig met dat schudgedeelte.
Fijne vakantie!