analytics

maandag 29 augustus 2022

Kim werd 50

Dag bloggers,

Mijn eerste werkdag is al met tumult begonnen... 
Manlief mocht ook terug gaan werken en moest om 4u beginnen. Dat was het plan toch... Eerst stond zijn wekker om 3u al veel te luid waardoor ik ook meteen wakker was. Gelukkig ben ik toch terug in slaap gevallen... En dan stond hij om 4u naast mij... Zijn auto startte niet. Was al in de weer geweest met startkabels... Of ik hem niet even kon weg brengen... Ik met een slaapkop de baan op... En ook al was ik dan maar drie kwartier vroeger uit bed, het deed toch pijn zo aan het begin van mijn eerste werkdag... Moest ik er nu op voorbereid zijn, was ik ineens kunnen blijven. Dan kon ik zelf ook twee uur en half vroeger beginnen... maar ja, ik zag er nog niet deftig genoeg uit en had niks bij om te eten en zo... Dan maar terug naar huis. Ik kwam aan net voor mijn wekker zou aflopen... Ik heb dan al maar een dik uur voor het theater gewerkt voor ik aan mijn blogbericht begon... 

Het modderparcours van Eva gisteren en het dagje uit waren wel fijn. Het was voor haar en Noah zo al een verrassing dat we terug een dagje naar Fien en Teun gingen. Bij aankomst kregen we al te horen dat het modderparcours er erger bij lag dan de vorige keer, er was veel meer water aangevoerd zodat de plassen zelfs gevaarlijk diep waren voor de kleinsten... Eva zat in de finale van de eerste groep. (2 tot 4-jarigen) Er waren 6 kindjes ingeschreven (wat mij al heel weinig leek na een hele zomer) Eva werd uiteindelijk tweede en viel buiten de prijzen. Er waren 3 leeftijdscategorieën en enkel de eerste van elke groep kreeg een trofee en een hele grote tas met goodies... Jammer... Ze heeft zo haar best gedaan maar was erg bang van de diepe put vol modder. Er was één meisje die er als een speer door ging. En die heeft uiteindelijk terecht gewonnen bij de 2 tot 4-jarigen... Eva was heel verdienstelijk tweede maar dat was het dan. Uiteraard heeft zij van ons dan iets leuk mogen kiezen in het winkeltje... 

De kaart die ik vandaag laat zien was voor de 50ste verjaardag van Kim, oudste zoon van vriendin Sonja. Hij is een echte computerman en draagt steeds een blauw hemd. Of ik daar iets mee kon doen? Uiteraard!!

Papier: Bazzil en Action
Cijfers en letters: Die Namics
Afbeelding: Stamping Bella
ingekleurd met Copics



En hier is Eva bij het modderparcours. (op vraag van GerJanne naar foto's) ;o)





Ze mochten achteraf wel mee voor een foto op het podium...



4 opmerkingen:

Caroline Cards zei

Een mooie kaart voor een computerman. Leuke foto's van Eva!
Ik hoop dat de dag verder goed verloopt na zo'n begin.
Groetjes, Caroline

Creaellenknutselsite zei

wat een tijd om op te staan op dat tijdstip heb ik me nog even lekker omgedraaid hoor toe ik op stond had jij zo te lezen al bijna een werkdag achter de rug
wat een leuke kaartje met het gave plaatje erop en de leuke details
wat een stoere meid is Eva zo op de foto te zien voor mij had ze gewonnen hor
groetjes ellen

Cornelie zei

Hoi nancy,

Waaaah, wat een vroegte! Dat is echt helemaal niets voor mij! Maar ja om manlief nou te laten staan is ook zo onaardig hihi, zou ik ook niet doen hoor, maar wat begint je dag dan raar hè.
Wat een toffe kaart. Erg leuke stempel en heel mooi gekleurd! Het model is ook tof gedaan.
Dank je wel voor je onwijs lieve reacties op mijn blog! Wat een lieve complimenten allemaal.
Het bloggen bij mij ligt wat stiller dan vroeger, dus heel vaak kom ik niet langs hoor ;-)
Fijne avond nog!

GerJanne zei

Sjeeeeeee.... wat een nacht zeg! Dan kun je beter nachtdienst draaien!
Je kaart is in elk geval heel leuk. En de foto's van Eva zijn zo leuk! Dank je wel voor het delen! Altijd zo enig de plaatjes bij de praatjes te zien.