analytics

vrijdag 26 augustus 2022

sterkte, moed, hoop, troost, steun... vooral veel vriendschap

Dag bloggers,

Wat een leuke reacties kreeg ik gisteren... Grappig dat als mijn bericht wat later komt, jullie meteen ongerust zijn. Tja, het gebeurt niet zo snel maar als ik dan 's nachts echt heel laat mijn bed in lig, ben ik er niet tussen 5 en 6 uit... Vandaag ook weer. Gisterenavond gaf ik weer een workshop. En ja, ik was wel om iets over 5 wakker maar ben toch tot 6u blijven liggen... Moet kunnen. Het is dan ook mijn laatste verlofdag vandaag en de planning staat goed vol... 

Ik wil eerst nog even iets melden. De laatste maanden werden er van sommige mensen die op mijn blog reageerden, hun reacties niet gewoon in het lijstje 'goed te keuren' gezet, maar meteen in de goedgekeurde lijst met reacties. (zonder dat ze al goedgekeurd waren) (ik heb doordat ik mijn berichten zelf goedkeur voor ze geplaatst worden - door alle vieze spam die ik voorheen kreeg- geen 'spam-lijst op mijn blog, dus ik zag alle nieuwe reacties wel goed staan) Dus kon ik deze ook gewoon goedkeuren en kwamen ze mee op mijn blog onder het bericht. 
Maar sinds enkele dagen komen die reacties gewoon terug in het lijstje dat ik elke dag zie om goed te keuren. Het waren berichten van 2, soms 3 mensen, telkens dezelfde... Ik denk dat dit blogprobleem dus eindelijk van de baan is. Maar ik blijf wel alert... Hoe zit dat bij jullie? (en is mijn uitleg hierover wel verstaanbaar?) ;o)

Enkele maanden geleden kreeg ik de vraag om een steun-kaart te maken. Er is een vriendengroep van 14 mannen. Eén daarvan had het bericht gekregen dat hij kanker had. En die 13 anderen wilden hem een kaart sturen om te laten weten dat ze er altijd voor hem zouden zijn... Over zo'n kaarten moet ik toch altijd even nadenken... En deze werd het. 
De complimenten en de dankbaarheid achteraf waren heel groot... Dat wil zeggen dat de kaart alles zei wat deze mannen wilden laten weten aan hun vriend. Mooi toch! 



Een dubbele schrijf-binnenkant omdat iedereen er een boodschap in wou zetten... 

Fijn weekend allemaal! 
Ik denk dat ik morgen toch nog een extra bericht plaats. Dan kan ik mijn fotomaand juni helemaal afsluiten... 



3 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Mooie steun kaart een vrolijk geheel.
Krijg nog bloggers in mijn spam box die ik dan eruit haal. Ook weer die lastige echte spammer die is weer terug.
Fijn weekend liefs Anita

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje maakte je voor dit moeilijke onderwerp leuk met de losse teksten erop en de 2 beren
ik moet zeggen dat ik weinig last heb van spam op mijn blog bij mij komen de reacties gewoon binnen zonder goedkeuring soms zit er wel eens een vreemde bij maar die verwijder ik gewoon maar als ik he soms hoor bij anderen dan is het heel erg gelukkig heb ik dat niet
groetjes ellen

Francisca zei

De kaart is super . Inderdaad vrienden zie je niet altijd die staan achter je als je ze nodig hebt !!!
Mooi dat zijn vrienden hem zo even een hart onder de riem willen steken .
Groetjes,
Francisca