analytics

woensdag 24 augustus 2022

beterschapskaarten

Dag bloggers,

Nu dacht ik echt dat het vandaag kleurenkaartenteam was... Had gisterenavond mijn kaart nog gemaakt met het idee dat ik ze vanmorgen moest posten. Mijn bericht was klaar en toen viel mijn € dat ik een week te vroeg was... haha!! Vakantie, het brengt mij elk jaar weer in de war met mijn dagen!! 

Onlangs kreeg ik de vraag om weer enkele beterschapskaarten te maken... Ik had op dat moment niet zo veel inspiratie maar toch kwamen er een paar verschillende uit mijn hand... Omdat ze niet zo spectaculair zijn, toon ik ze maar meteen alle 3. 


Papier: Bazzil en Action
Tekst en Koffiemok, koekjes: Lawn Fawn


Papier: Bazzil 
Tekst en rand: Lawn Fawn
Stencil bloemen: Lawn Fawn


Papier: Bazzil en Action
Tekst: Die Versions



3 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Je was niet de enige Nancy! de mijne stond ook in gepland voor vanmorgen, gisteren avond dacht ik umm nee toch niet, fijne dag.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie serie kaartjes daar moet je wel van opknappen vind de eerste erg gaaf met het kopje
groetjes ellen

GerJanne zei

Het zijn mooie kaartjes! En ik moest ook even denken hoor, maar de maand is lang deze keer!