analytics

woensdag 3 augustus 2022

Feestbeer falala...

Dag bloggers,

Ik begin me vragen te stellen bij het enthousiasme voor mijn kaarten... Post ik gisteren op mijn fb een foto van de omslagen van de 15 kaarten die ik gisteren heb verstuurd naar chirokampen: 21 likes! Post ik een uur later een herinnering van de kaarten die ik 6 jaar geleden opstuurde, ook naar chirokampen: 13 likes! (34 in totaal dus gewoon voor een foto van omslagen). Ik postte ook mijn kaart van gisteren en daar kreeg ik 10 likes op! Zal ik in de toekomst gewoon foto's van de omslagen posten? 😆😂😍

Vandaag toch nog maar een gewone kaart, de laatste van de serie van 4. En als toemaatje nog even de hele serie samen. 

Beer Snorremans van gisteren, toont nu maar al te graag zijn stoere tatoo. En hij is op weg naar een feestje, vandaar zijn hoedje en toeter... Geef nu toe, 't is toch een stoere zeebonk met een peperkoeken hartje, niet? 


Hier nog even de rest van de serie. Mijn workshoppers hebben deze ook heel graag gemaakt... En zelf heb ik er ongelooflijk veel plezier mee gehad. 




Hier de foto van de omslagen die ik gisteren op fb plaatste... Aan jullie de keuze, wat wil je morgen zien, een nieuwe kerstkaart of de omslag ervan? 😂


Ik ga nu alvast de kerstkaart toch nog maar even maken voor ik naar mijn werk vertrek. Was dat gisterenavond van plan maar had nog een opdracht en terwijl ik bezig was, kwam er nog een dringende opdracht binnen...

8 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Wat een leuke serie Nancy! Liefs Anita

Creaellenknutselsite zei

wat leuk om de hele serie kaartjes nog een keer te zien ze zijn zo leuk
mooie omslagen heb je gemaakt
groetjes ellen

Claudia's kaartjes zei

leuk je kaartjes allemaal
grtjs Claudia

Je kan mij nu ook vinden op You tube: https://www.youtube.com/channel/UCnlT4Rs1DfAZU_GLcM7Kx1g
https://claudiaskaartjes.blogspot.com/
http://creativesketchygirls.blogspot.be
http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
https://girlzcreativecrafts.blogspot.com

martinaskaartjes zei

helemaal top deze reeks ! geslaagde kaartjes en enveloppen....
ik ga toch voor de kaartjes vrees ik hahahaha
grtjs,martina

Caroline Cards zei

Een super leuke serie. De omslagen zijn leuk, maar doe morgen toch maar een kerstkaart, hahahaha LOL!!
Groetjes, Caroline

GerJanne zei

Hahhaha, daarom heb ik zo'n hekel aan FB en Insta. Drie kwart van de bezoekers leest of kijkt dus niet goed... even klik op het duimpje of hartje en verder!
Doe mij maar Blogger, veel leuker.
Je kaartjes zijn leuk en ik begrijop wel dat de workshoppers ze ook gaaf vinden om te maken.

Epie zei

Superleuk joh ....
Groetjes Epie

Nancy Soetaert zei

wat een leuke reeks berenkaarten, ze zijn allemaal om ter mooist!
Tof al die chiropost ook natuurlijk, zal je heel wat chirojeugd blij mee maken!
groetjes
Nancy