analytics

woensdag 3 april 2019

Yasmine 18

Dag bloggers,

Wat een dag gisteren! Ik moest dus vroeg vertrekken omdat ik een bedrijfsbezoek aan de wasserij van onze bedrijfskledij mocht doen... Ik ben verantwoordelijk om voor onze afdeling de kledij te bestellen en op te volgen. Het was heel interessant maar we hebben toch ook wel hard gewerkt daar... Er moest een inventaris gemaakt worden van de stock van onze nieuwe kledij en dat was in een magazijn apart waar een heleboel dozen geopend, geteld en verplaatst moesten worden. Gelukkig was ik er met 2 mannelijke collega's die het zwaarste werk voor hun rekening namen. Maar zelf mee getild, geteld en dan ook een nagel gebroken... haha!!
Achteraf hadden we nog een vergadering met onze contactpersoon ter plaatse en van haar kreeg ik daarna in de wasserij een privé rondleiding. Echt interessant om een keer te zien hoe bedrijfskledij gewassen, gedroogd, gevouwen wordt en terug naar de betreffende bedrijven vertrekt...
We waren rond de middag terug op onze firma, waar mijn werkdag gewoon verder ging... Maar toen ik 's avonds thuis kwam, was ik zo moe (combo van het zomeruur en om 4u opgestaan te zijn) dat ik nog voor het eten in mijn bed lag en doorgeslapen heb tot ik weer moest opstaan. Het heeft me goed gedaan...

Vandaag toon ik jullie de verjaardagskaart die ik voor Yasmine maakte. Zij werd 18 en kreeg deze kaart van haar toneelmaatjes...

Papier: Bazzil
Letters: Die Namics
Snijmal Happy Birthday: Die Namics
Schudparels uit voorraad




4 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

Toffe kaart Nancy.
Oei, zo vroeg op, zou ik nóóit een week volhouden!
Fijne dag
Nancy

Jantine zei

Prachtige kaart, Nancy. En wat een avontuur, compleet met gebroken nagel 😕. Maar zo vroeg op te moeten staan...pfffff. verbaast me niet dat je vroeg naar bed ging!En dan vandaag weer op tijd aan de slag. Sterkte!
Groetjes,
Jantine

Ellen zei

Af en toe eens flink doorslapen, daar knapt een mens van op! De schudkaart voor Yasmine is mooi. Gaaf zoals je haar naam en leeftijd erop verwerkt hebt.

GerJanne zei

Wow, dat kan ik me voorstellen dat je kapot was! ZO vroeg opstaan en een uur minder....
Je kaart is tof!!