analytics

dinsdag 30 april 2019

beterschapskaart voor Arne

Dag bloggers,

Het is een beetje een rare week, dus ik moet oppassen dat ik de juiste zaken op de juiste dag post... Morgen is het een vrije dag in België dus zouden er in Nederland een heleboel shoppers kunnen opduiken. Ikzelf niet, ga me nog een dagje in mijn ateljee bezig houden. Ik ga proberen de grote opruimactie tot een goed einde te brengen. Maar ik wil ook mijn ramen wassen en dat zijn er nogal wat... We zien wel wat er van komt...

Vandaag eerst nog een kaart die ik maakte voor Arne, een goeie voetbalvriend van zoon Yannick. Die had een knie-operatie en lag er dus een tijdje uit... Ondanks dat het een jonge kerel is, vond ik deze afbeelding wel leuk. En de jongens hebben er hartelijk mee kunnen lachen... Opdracht weer helemaal geslaagd...

Papier: Bazzil en Action
Stempels: Arts Impressions
ingekleurd met copics
Snijmallen: Die Namics


5 opmerkingen:

Sarah zei

Leuke kaart! Ik zie de jongens al lachen! X

Nancy Soetaert zei

Leuke kaart, perfecte opkikker!
Nancy

Margo zei

Superleuke kaart ! Ik denk dat de ramen maar moeten wachten ... het gaat toch nog regenen ?
Groetjes
Margo

GerJanne zei

Hij is zeker heel gaaf, ook al is Arne een jonge man. Hopelijk krijgt hij geen last meer tijdens het voetballen!

Enny zei

Een heel toffe kaart, die is zeker goed aangekomen ! Groetjes, Enny