analytics

donderdag 11 april 2019

52 weeks to Christmas - fijne kerst

Dag bloggers,

Voilà, nog 1 dagje werken en dan ben ik 11 volle dagen thuis... Allee, zaterdag en zondag zitten we met een stel vriendinnen in Nijkerk, maar er staat dus een leuke vakantie voor de boeg.
Gisterenavond heb ik het opgebracht om voor de tv mijn hele strijk al te doen, dus mijn weekend mag beginnen...

Maar eerst nog een kerskaart op kerstkaartendonderdag...
Vandaag krijgen jullie veel sterretjes in zilver op zwart... Feestelijk toch?

Papier: Bazzil
Wimpel: Gummiapan
Tekst: Craft Emotions
Sterretjes en touwtjes uit voorraad


Ik blijf het nog maar even herhalen. We willen met jullie allemaal afpreken in Nijkerk tussen 15 en 16u aan de banken in het tweede deel van de beurs. Benieuwd wie er allemaal gaat zijn... Geef maar een seintje als we jullie kunnen verwachten! En maak een leuk naamkaartje met de smiley die je op mijn post van gisteren ziet staan... Zo herkennen we elkaar!

15 opmerkingen:

Monique zei

Een hele mooie kerstkaart Nancy. Ik ga zaterdag naar Nijkerk. Wie weet zien we elkaar.
Lieve groetjes, Monique
DT52WTC

Sarah zei

Mooi! Veel plezier in Nijkerk! Mij zal je niet zien, ik vertoef op mijn verjaardagsfeest!

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje leuke combinatie dat zwart met zilver
groetjes ellen

Mieke zei

Staat inderdaad heel feestelijk, mooie kaart!
Veel plezier in Nijkerk! En net zoals Sarah heb ik ook verjaardagsfeestjes ;-) ♥

Rosina zei

Inderdaad Nancy een heel feestelijk kerstkaartje heb je gemaakt...chique hoor met die mooie stansjes en dat zilver..
veel plezier in Nijkerk...

groetjes Rosina
DT 52 WTC

Marijke zei

Een prachtig kaartje met dat zwart en zilver erop! Veel succes in Nijkerk. ik kom niet want ik vier mijn verjaardag! Groetjes Marijke DT 52 WTC.

Ellen zei

Wat een heerlijk vooruitzicht, zo lang vrij. En ook heerlijk dat de strijk al klaar is (rot klus is dat altijd hè?!). Je kerstkaart is mooi! Chic hoor, zwart met zilver.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie chique kaart met dat zilver op zwart Nancy. Heerlijk dat je een tijdje vrij bent. Veel plezier op de Art Specially, ik sla een jaartje over, er ligt nog zoveel "in de wacht"..:) Geniet ze.
Lieve groetjes Miranda

marian zei

Een mooie chique kerstkaart, ik bedenk me ineens dat ik die mal ook nog heb liggen.
Groetjes van Marian.

Jantine zei

Heel tof kaartje, Nancy!
Groetjes
Jantine

Caroline Cards zei

Mooie kaart! Veel plezier in Nijkerk. Ik ga zaterdag en als ik tijd heb, kom ik naar de banken!
groetjes, Caroline

!neke zei

Mooie kaart !!!!
Heel veel plezier in Nijkerk !

groeten Ineke
DT 52 WTC

Nancy Soetaert zei

chique kerstkaart! heb je smiley al uitgeprint, had ook al een ATC-coin-naamkaartje gemaakt... Tot zondag!
nancy

Angelique zei

Mooie, elegante kaart met de zilveren sterren. Eerst heel veel plezier in Nijkerk en daarna lekker genieten van je vakantie.
lieve groetjes Angelique

martina's kaartjes zei

alweer een geslaagd kaartje ! de combo geeft altijd een beetje 'stijl' aan je kaart, mooi
tot morgen,
grtjs,martina DT 52 WTC
x