analytics

vrijdag 12 april 2019

Oscar 8 jaar

Dag bloggers,

Lap, eerste dag verlof en mijn ritme is helemaal naar de vaantjes... Gisteren laat thuis, slecht geslapen, in 't midden van de nacht zat ik een kaart te maken in mijn ateljee... Om half 6 terug gaan slapen en om 8u wakker gemaakt door Elise die naar de kine moest... Eva was er en kon niet alleen blijven... Daarna in mijn ateljee bezig geweest en nu nog steeds...

Dan ga ik nu eerst mijn auto wassen en even wat boodschappen doen. Daarna de boel hier nog poetsen want straks komt de familie eten.... Caroline en Djiby zijn 5 jaar getrouwd vandaag, leuk om dan met z'n allen samen te komen...

Eerst snel een kaartje.. Oscar werd 8 en kreeg deze kaart van vriendin Monique...


Zien we elkaar morgen of zondag in Nijkerk?
Wij verwachten jullie tussen 15 en 16u aan de banken in het tweede deel van de beurs.
Maak een leuk naamkaartje of badge met deze smiley, dan herkennen we elkaar...


3 opmerkingen:

Mariken zei

Superleuk kaartje!

Mieke zei

Haha mijn ritme is ook altijd om zeep als ik vakantie heb ;-)
Wat een schattig kaartje! ♥

GerJanne zei

Heel leuk kaartje heb je gemaakt! Tot zondag!