analytics

maandag 29 april 2019

Een kaart en een taart 241 - Julien 1 jaar

Dag bloggers,

Hadden jullie een gezellig weekend? Het onze was goed gevuld met familie, vrienden en theater... Ik kijk al uit naar het volgende! ;o)

Het is weer maandag en dus krijgen jullie weer taart voorgeschoteld. Deze was voor Julien die 1 jaar werd. Zijn mama koos voor zwart en wit...
En uiteraard kreeg Julien er van ons een leuke kaart bij... En de wimpels op de taart maakte ik met hetzelfde papier als op de kaart.
Op de laatste foto zien jullie ook het pletstaartje voor het feestvarkentje... Altijd leuk om een 'eigen taartje' te maken voor een 1-jarige...

Papier: Bazzil en een leuk zwart/wit blokje dat ik eens tweedehands op de kop tikte...
Ovaal en wimpels: Spellbinders





Wil je meer zien van dit lekkers, ga dan naar Elise's fb pagina

4 opmerkingen:

Enny zei

Wauw, een heel elegante taart en kaart, en wat superleuk, dat pletstaartje ! Groetjes, Enny

Nicole Parmentier zei

Lijkt me best lastig om een taart voor een éénjarige te ontwerpen in alleen zwart en wit maar hij is toch heel feestelijk geworden. Je kaartje past er weer perfect bij, mooi!!

GerJanne zei

Ach wat leuk weer! En dat pletstaartje....is dat een taartje dat hij lekker met zijn handen mag 'eten'....?Je kaart erbij is weer helemaal mooi, echte eenheid zo!

Angelique zei

Prachtige set weer samen, alleen zwart op een taart ziet er voor mij niet zo lekker uit (zal het vast wel zijn hoor). Geweldig dat je het geboorte-kaartje van Lisanne zo kon namaken, knap gedaan.
lieve groetjes Angelique