analytics

woensdag 24 april 2019

Kleurenkaartenteam schakel 4 - perzikoranje en geel

Dag bloggers,

Haha, het is nog maar de 24ste, maar toch wel al de laatste woensdag van de maand. En ondanks dat het nog super vroeg is, ben ik dat niet vergeten deze keer! Mijn kaart lag dan ook al even klaar wat ik zelf een topprestatie vind! ;o)

Caroline en Djiby waren vorige week 5 jaar getrouwd en deze kaart ging dan ook naar hen...

Normaal werk ik niet dikwijls met bloemen, toch niet zo'n grote als deze... Maar toen ik een paasei bestelde ten voordele van een organisatie die zich inzetten voor gehandicapten en deze bloem met strik er rond zaten, vond ik ze toch te mooi om er niets mee te doen. Ik kreeg meteen inspiratie voor het KKT van deze maand. Zowel strik als bloem kregen een plaats op mijn kaart...


Met 25 zijn we deze maand... Gaan jullie ook overal een kijkje nemen? En laten jullie dan ook een reactie achter? Da's altijd zo fijn om te lezen!
Ik maak vanavond mijn blogrondje!


1.Nancy-tisallemaalhandwerk10.Ans S.19.Martina's kaartjes
2.Crea Nancy11.Margreet20.Femminde
3.Ger Janne12.Chantal21.Epie
4.Jantine13.Mariken22.Francisca
5.Sarah14.Ellen23.Nicole
6.Nelleke15.Laurette24.Petra
7.! neke16.Colien25.Rosina
8.els van herck17.Annemarie en Merit  
9.Marfien18.Linda Crea

21 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

helemaal leuk werd het kaartje ! en 5 jaar al ! wat gaat de tijd snel ! super ! mooi resultaat, en de bloem is inderdaad zonde om weg te gooien of weer ergens in een doos te bewaren...
fijn dat je deze maand weer van de partij bent ! top
grtjs, martina
x

Margo zei

Superleuke kaart en wat een goed idee om de bloem en het lint te recupereren.
Fijn dat jullie ook zo'n feestweekend hadden !
En je hebt als kado de schildpad niet terug gegeven met een grote strik errond ? :)
Ik was wel dol op het beestje, heb schildpadden altijd al geweldig fascinerend gevonden en bij ons moest ze nog even wachten op haar schildpadden paleisje in de tuin en zat ze gezellig bij ons in de keuken, ze was er altijd als ik wakker was en ik moet eerlijk zeggen dat ik er echt verliefd op was dus het gemis is groot ook al was ze nog maar een maandje bij ons. Maar ja, het zij zo, gelukkig heb ik mn schattige konijntjes nog.
Hoe gaat het intussen met de verbouwingen ?
Groetjes
Margo

Rosina zei

Heel mooi kaartje in de mooie KKT kleurtjes Nancy

groetjes Rosina

Linda Visser - van der Velden zei

Leuke kaart, mooi!

Mariken zei

Mooie en zonnige kaart voor een 5 jarig huwelijk! Heerlijk he, die felle kleuren! Die bloem, die staat er geweldig op!

Marfien zei

Tof kaartje Nancy, goed dat je de bloem gelijk verwerkt hebt, zoiets moois gooi je niet weg

Annemarie en Merit zei

heel leuk kaartje, mooi om gelijk al die spulletjes te verwerken...
liefs Annemarie en merit

Jantine zei

Heel leuk, Nancy! Wat handig dat je een strik en bloem in de juiste kleur kreeg. Mooie feestelijke kaart voor het huwelijksjubileum!
Groetjes,
Jantine

Nelleke zei

En zo heb je dit weer perfect opgelost door deze materialen wel te gebruiken. Hoe je dat gedaan hebt maakt alles tot een prachtig geheel. klasse hoor! Groet, Nelleke

Petra-loves-paper zei

wat leuk om de bloem en de strik te recyclen, je kaartje ziet er prachtig uit! groetjes Petra

Creatiels zei

hele leuke kaart, mooie snijmal en wat fijn dat je bloem en lint zomaar aangereikt krijgt.
groetjes
Els

Nancy Soetaert zei

supermooi gerecycleerd! Die snijmal is ook bijzonder mooi!
Prachtig kaartje voor deze trouwverjaardag!
Nancy

Enny zei

Wat een prachtige kaart, heel mooi met die snijmal en de bloem ! Groetjes, Enny

Mieke zei

Wat mooi! En die bloem is inderdaad te mooi om niet te gebruiken :-) ♥

Ans S. zei

Prachtige kaart met een hele mooie bloem.

Groetjes Ans

Femminde zei

Wat super leuk gedaan Nancy met al de hergebruikte dingen.
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde

Ellen zei

Jouw KKT-kaart is dus eigenlijk een paaskaart ;-) Goed idee om het lint en de bloem een tweede leven te geven. Mooie kaart!

Sarah zei

Mooie kaart! Ik start nu mijn blogronde, maar ik vrees dat ik niet ver ga geraken...ik ben te moe...

GerJanne zei

Ik eindig nu mijn blogronde....in tegenstelling tot Sarah, zie ik! Jouw kaart is goed gelukt! Ik vind het een pittige uitdaging!

Nicole Parmentier zei

Wat goed, een paasei met bloem en strik in de kleuren van het KKT! Slim om ze te bewaren voor je kaartje. Erg feestelijk ook!!

Margreet zei

Wat toevallig dat je een bloem en strik in de KKT kleuren kreeg. Je kaartje is heel mooi geworden.
xxx Margreet