analytics

woensdag 10 april 2019

Sofie 9

Dag bloggers,

We blijven aftellen tot zaterdag en zondag!! Wij zijn er beide dagen!!
Er reageerden al verschillende bloggers dat ze er gaan zijn... Fijn! Hopelijk komen jullie allemaal naar de banken voor de eetstand in het tweede deel van de beurs... Je herkent ons aan onze buttons/naamkaartjes met de vrolijke smiley op... Toen Martina enkele dagen geleden een berichtje stuurde dat ze haar button had teruggevonden, ben ik ook maar op zoek gegaan naar die van mijzelf... en yeeh, ik heb hem ook teruggevonden... Dus ben nu helemaal klaar voor Nijkerk!!

Vandaag krijgen jullie het kaartje te zien dat ik maakte voor de 9de verjaardag van nichtje Sofie. Zij houdt van unicorns en van blauw... geslaagde combo dus... Vorig weekend kwam zij nog logeren samen met haar zusje Julie... En volgende week komen ze nog een keer... Altijd fijn om die kleine knutselmiekes in mijn ateljee bezig te zien...

Papier: Bazzil
Unicorn: Marianne Design


Kom je ook naar Nijkerk? Maak je dan ook een leuk naamkaartje met deze smiley? Dan herkennen we elkaar en weten we wie we kunnen aanspreken...


3 opmerkingen:

Mieke zei

Leuke kaart! Daar is ze vast heel blij mee.
Veel plezier het komende weekend! ♥

Ellen zei

Twee dagen Nijkerk, wat een gezelligheid! Ik ben er jammer genoeg niet dit jaar, maar wens jullie ontzettend veel plezier. Het unicornkaartje is een toppertje. De gouden accenten staan mooi bij het blauw.

GerJanne zei

Lief kaartje voor Sophie. Unicorns zijn in bij de meiskes van die leeftijd..