analytics

dinsdag 9 april 2019

Rouwkaart

Dag bloggers,

Ik ben bezig met een nieuwe reeks rouwkaarten... De ontwerpen waren al even klaar, nu ben ik de serie aan het maken. Spijtig genoeg hebben we die te veel nodig en dan heb je maar best een voorraadje in huis... Ik heb er ook veel vraag naar dus elk jaar wordt er een nieuwe serie gemaakt. Maar soms heb ik voor een speciaal iemand een kaart nodig en dan maak ik ze toch net iets anders... Zo ook deze... Een keer zonder tekst aan de buitenkant, maar dat mag...

Papier: Bazzil
Kurk
Snijmal: Memory Box (het blijft een mooie!)
Lint uit voorraad


Benieuwd wie we dit weekend in Nijkerk allemaal gaan tegenkomen.
Mijn naam-button ligt al klaar voor dit weekend.
Als je komt, maak dan een leuk naamkaartje met de smiley die je op mijn blogbericht van gisteren kan afhalen...
Wij zijn er de 2 dagen en hopen jullie te ontmoeten tussen 15 en 16u aan de banken in het tweede deel van de beurs, net voor de eetruimte... Vorig jaar zagen we er toch een aantal blogsters...
Geven jullie een seintje als je komt? 

7 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

Mooie rouwkaarten.
Ik kom zondag naar de beurs. Leuk dat je weer een ontmoetingsplek en -moment afspreekt!
Nancy

Mieke zei

Inderdaad geen leuke reden voor kaarten... Maar hij is wel heel erg mooi ♥

Enny zei

Een heel mooie rouwkaart Nancy, en woorden zijn vaak niet nodig... Ja, ik kom ook naar Nijkerk, heb wel m'n eigen badge nog. Tot ziens ! Enny

Creatiels zei

mooi kaartje en helaas soms hebben we ze nodig. Ik ben ook twee dagen in Nijkerk, hopelijk verlies ik het uur niet uit het oog, zoals vorig jaar. Tot in 't weekend
groetjes
Els

Jantine zei

Prachtige rouwkaart, maar zeker spijtig dat je die zo veel nodig hebt.
Ik vergat bij mijn vorige reactie nog mijn bewondering voor de opbrengst van de olifantenkaarten te benoemen. Geweldig!!
Groetjes en misschien tot zaterdag,
Jantine

Mariken zei

Mooie kaart! Ja, Colien en ik zijn er zondag, wie weet...

Nicole Parmentier zei

Heel mooi en stijlvol kaartje! Ik ben zaterdag op de beurs, je herkend me aan de volle tassen ha ha