analytics

dinsdag 23 april 2019

rouwkaarten met kurk

Dag bloggers,

Gisteren feestdag en ik dus helemaal nog in weekendmodus... Dus ben ik helemaal vergeten om een taart en kaart te posten... Geen nood, rustdagje op de blog gehad... Wel veel gedaan, nog opgeruimd na het feestweekend... Zaterdag was Laura jarig en ze deed haar feest bij ons wegens veel volk en meer plaats... Op zondag dan een Paasbrunch en 's avonds de nieuwe bbq van Djiby en Caroline gaan uittesten... Het is goed geweest...

Mijn kaarten voor vandaag dan maar... Ik heb het een tijdje moeten uitstellen om ze te maken en de hele serie is nog niet klaar want ik leg elk jaar toch een voorraadje aan... Maar hier zijn er al een paar... Ik toon ze meteen maar met  want anders geraak ik niet rond en anders vergeet ik ze weer te posten...

Papier: Bazzil
Stempels: Joy
Snijmallen: Memory Box
Snijmal wimpel: Gummiapan
Kurk
Lintje uit voorraad




Met de aanwezige kinderen op Laura's feestje, maakten we nog een leuk paasdoosje...
Zij poseerden daarna gewillig met hun creatie...





1 opmerking:

martina's kaartjes zei

ale, ge kunt er weeral tegen...
mooie kaartjes, dat kurk geeft toch wel een extra soort mooi effect, geslaagd
grtjs,martina
x