analytics

vrijdag 5 april 2019

olifanten, nog een keer...

Dag bloggers,

In december deden we mee met 'Music for life', zij die mijn blog volgen, weten dat we toen een heleboel olifantenkaarten maakten om te verkopen voor 'Elephant haven'... We sloten toen af met de ronde som van 1.700€... Maar er waren nog een heleboel kaarten over en die zouden we mee geven naar Frankrijk zodat Sofie en Tony ze zelf verder konden verkopen. Nu is het nog steeds niet gelukt om hen te ontmoeten, dus de kaarten stonden hier nog steeds op hen te wachten...
Tot ik een berichtje kreeg van Sofie... Op 5 april (vanavond dus) is er een benefietconcert voor de olifanten. Jean Bosco Safari komt een hele avond Beatles-nummers brengen. Hij is ook peter van het project... Of ik niet lans wou komen met mijn kaarten om ze daar nog een keer te koop te zetten... Wel, ik heb Sofie en Tony nog nooit ontmoet... Zal dat dus maar doen hé?
Eerst nog een workshop bij 'in 't Woefke' en daarna richting Antwerpen...

En omdat jullie lang nog niet alle olifantjes zagen, volgt hier nog een reeks van deze leuke kaarten...
En dat zijn dan nog de laatste niet...
Deze zijn allemaal ingekleurd met copics en het waren ook allemaal nog voorbeelden van de workshops die ik gegeven heb...

Papier: Bazzil
Stempels: Wild Rose, Stamping Bella en een setje die ik op een beurs kocht
ingekleurd met Copics
Snijmallen: Die Namics, Die Versions, Marianne Desing, Gummiapan, Spellbinders...
Embossingmallen: Cuttlebug, Leanne Creatief, ...

















6 opmerkingen:

Annemarie en Merit zei

Wat zijn het er veel en stuk voor stuk zooooo leuk!!!

liefs Annemarie en Merit

Enny zei

Oh, wat geweldig, dat er nog iets gedaan wordt voor de olifanten ! Je kaarten zijn prachtig, die gaan zeker weg vanavond ! Groetjes, Enny

Jantine zei

Wat tof dat je weer aan de slag kunt voor de olifanten en wat een enorme berg kaarten! Wat zijn er ook veel verschillende olifantenstempels e.d.! Ze zijn super!
Veel plezier vanavond.
Groetjes,
Jantje

Lieve zei

Mooie kaarten !
Geniet van Jean Bosco Safari !!!

GerJanne zei

Wauw wat een ontzettend leuke kaarten met de olifantjes van verschillende merken. De roze (twee na onderste) vind ik de allermooiste!

Nicole Parmentier zei

Wouw wat zijn ze leuk! Die vliegen vast de deur uit. Succes met de verkoop!!