analytics

donderdag 4 april 2019

52 weeks to Christmas - a gift for you

Dag bloggers,

Ik denk dat ik nu wel bijgeslapen ben... dank voor de support hiervoor! Gisteren een ontspannen avondje gehouden... Het verkeer was weer de moeite, een ongeval versperde de hele weg waar ik langs moest, dus een omweg gemaakt en uiteraard stond het verkeer daar ook stil... Maar ik ben thuis geraakt. Na het eten heb ik een saunake genomen in onze nieuwe infrarood. Daarna een koude douche en in mijn pyama tv gezien... Kan deugd doen hé!
Vandaag mijn laatste werkdag en het weekend mag beginnen...

Maar niet voordat jullie een kerstkaart hebben gekregen. De uitdaging was deze keer een kerstkaart met een kadootje of met kadopapier. En daar doen we weer graag aan mee...

Ik ben helemaal fan van Lawn Fawn en maakte dan graag deze kaart:
Papier: Bazzil, Action en kraft vanop een beurs (leuk met die vlekjes er in)
Alle stempels en snijmallen zijn van Lawn Fawn
Ingekleurd met Copics


14 opmerkingen:

Rosina zei

Een prachtig kerstkaartje Nancy zo leuk met die ijverige helpetjes van de kerstman
Heel leuk gedaan!!!
Bedankt voor je deelname
groetjes Rosina
DT 52 WTC

Annemarie en Merit zei

Hele leuke kaart Nancy...
schattig met die Lawn Fawn stempeltjes.
Fijn dat je weer bent uitgerust...

Gezellig dat je meedoet met de uitdaging bij 52WTC
Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

Caroline Cards zei

Leuke kaart!
groetjes, Caroline

Creaellenknutselsite zei

wat een gaaf kaartje ik ben ook fan van lawn fawn deze stempeltjes zijn ook erg leuk ik heb vandaag de winterottertjes van lawn fawn op mijn blog
groetjes ellen

Enny zei

Een heel schattig kaartje, mooi met dat Kraft en die Lawn Fawn stempeltjes ! Ik wens je een "relax" weekend ! Enny

marian zei

Erg leuk deze kerstkaart.
groetjes van Marian.

Marijke zei

Een mooi kaartje en wat leuk bedacht met de tekst te laten draaien! Fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Leuke kerstkaart Nancy.
Lieve groetjes Miranda

Jantine zei

Wat een gaaf kaartje, Nancy, en lekker dat je gisteravond een relax-avondje had. Ik vind Lawn Fawn ook zo leuk!
Mooi met die draaiende tekst,
Groetjes
Jantine

Angelique zei

Wat een lief kaartje met de schattige elfjes. Heerlijk om thuis een infraroodsauna te hebben om even lekker te ontspannen.
lieve groetjes Angelique

!neke zei

Super leuk ! Groeten Ineke
DT 52 WTC

GerJanne zei

Heel leuk zo'n draaischijfkaartje!

Nancy Soetaert zei

Toffe kerstkaart voor onze challenge!
Fijn weekend en succes met je kaartenverkoop vanavond!
Nancy DT52WTC

Colien zei

Wat een leuk kaartje, mooi gemaakt! Gezellig dat je meedoet met onze cadeau(papier)tjes challenge, dankjewel.
grtz Colien [52WTC]