analytics

woensdag 17 april 2019

every bunny loves carrot cake

Dag bloggers,

Gisteren op een rare manier genoten van mijn vakantiedag... Na de beurs van dit weekend, stond de grote opruimactie in mijn ateljee op de planning. We hadden buiten een heleboel tafels op het terras gezet, zodat ik alles naar buiten kon brengen om daar te sorteren... Vriendin Sandrine is komen helpen en samen hebben we orde in de chaos proberen te brengen... 's Avonds leek het wel of er nog meer rommel was, maar dat leek maar zo... Mijn buro staat helemaal vol dozen, maar alles is wel gesorteerd. Vandaag doe ik verder met alles in nette dozen te verzamelen om die dan met etiketten er op netjes terug te stapelen. Ook in mijn stock-kamertje is één en ander gereorganiseerd zodat alles netjes weggezet kan worden. Hoop dat ik er vandaag ver geraak... Eerst nog mijn auto naar de garage brengen en een bezoek aan de pedicure... Een mens moet zich ook wel eens kunnen laten verwennen hé! Dik verdiend na gisteren...

Pasen komt er aan, dus hoog tijd om paaskaartjes te tonen. Dit was deze maand mijn eerste DT projectje voor 'in 't Woefke'... En het was bovendien één van de kaartjes van de paasworkshop...

Papier: Bazzil
Stempels: Lawn Fawn
ingekleurd met copics
Touwtje uit voorraad


2 opmerkingen:

Marfien zei

Lief kaartje Nancy. Heerlijk dat jouw boeltje weer gesorteerd is, weet nu waar Sandrine zich mee bezighoudt :-), ik moet nog beginnen . . .

GerJanne zei

Wat enig! Hij droomt van worteltjestaart! EN mooi dat je zo opgeschoten bent met uitzoeken, sorteren en opruimen.