analytics

donderdag 18 april 2019

52 weeks to Christmas - gelukkig nieuwjaar

Dag bloggers,

OK, ik moet iets bekennen... Mijn tweede opruimdag is een beetje helemaal in het honderd gelopen! Voor de middag bezoek aan een vriendin en daar ben ik een beetje blijven plakken... Daarna naar huis met het goede voornemen om meteen te starten. Maar omdat mijn auto in de garage moest, was ik met de auto van Caroline op weg. Op de terugweg heb ik haar en Eva opgepikt en hebben we nog één en ander gedaan. Na het eten moest Eva in bed en haar bedje staat momenteel in de kamer waar mijn stock staat. Dus kon ik niet verder met opruimen. Na haar dutje ben ik er aan begonnen en even later waren de nichtjes er al. Zij kwamen slapen en zijn er vandaag ook de hele dag... Conclusie: Ik heb gisteren een gezellige dag gehad maar buiten een paar kaartjes gemaakt die nodig waren en ook geholpen bij de kaartjes die de nichtjes maakten, heb ik niks gedaan in mijn ateljee...
En vandaag en morgen zijn twee op-stap-dagjes... oeps... Heb dus nog wat in te halen...

Snel mijn kaart posten en dan moet ik nog wat bestellingen maken voor de bende hier wakker wordt. De mannen zijn de deur al uit, ik deed al een handwasje en mijn papier staat te roepen...

Een kerstkaart posten met Pasen... tja... ik heb geen kerstkonijn of paasei-kerstballen, dus werd het iets helemaal anders... Gelukkig nieuwjaar dan maar...

Papier: Bazzil
Stempel: Craft Emotions
ingekleurd met NUVO glitterstiften
Stofje uit voorraad


10 opmerkingen:

Margo zei

Leuk kaartje Nancy en succes met je drukke dagen !
Groetjes
Margo

Annemarie en Merit zei

leuk kaartje Nancy, geniet van de leuke drukke dagen...
liefs annemarie en Merit DT52WTC

Marfien zei

Iets doen met stofjes zit al een poosje in mijn hoofd, dit is een mooi voorbeeld, tof kaartje Nancy

Enny zei

Een heel mooie kaart Nancy, en trek je niks aan van die opruim-achterstand ! Dat is bij mij juist hetzelfde.. :) Eerst maar genieten van de mooie dagen! Groetjes, Enny

Creaellenknutselsite zei

leuke kaart is het geworden
groetjes ellen

martina's kaartjes zei

ziet er weer top uit ! succes met de verderzetting van je opruim, hopelijk vind je alles snel terug hahahaha
grtjs,martina
x

Rosina zei

Heel leuk dit nieuwjaarskaartje Nancy...je heb het er maar druk mee met je logeetjes en ach opruimen komt later weer wel
Groetjes Rosina
DT 52 WTC

Jantine zei

Hele leuke kaart, Nancy! En zo te lezen had je een goed bestede dag, ook al was het aan andere dingen dan aan opruimen :-)
Groetjes
Jantine

Nancy Soetaert zei

een zonnige nieuwjaarskaart!
groetjes
nancy DT52WT

GerJanne zei

Mooie kaart heb je gemaakt! EN ach, de rommel loopt niet weg....komt wel weer! Geniet van al de andere dingen!