analytics

dinsdag 16 april 2019

get well

Dag bloggers,

Wat een avond, wat een nieuws... Toen ik een uur geleden wakker werd, ben ik meteen even op hln gaan kijken... Gisteren gaan slapen na het verschrikkelijke nieuws dat de Notre Dame in Parijs in brand stond... Vanmorgen gelezen dat de brand sinds 3u vannacht gelukkig onder controle is en dat ze de torens en een heleboel kunstwerken hebben kunnen redden. Nu ben ik ooit en heel lang geleden maar 1 keer in Parijs geweest, maar toch geeft dit een wrang gevoel... Zulke zaken zouden niet mogen gebeuren...
Gelukkig is er ook goed nieuws, de president beloofde dat deze kathedraal helemaal terug opgebouwd zal worden en er is al een gift van 100 miljoen € beloofd om hier bij te helpen...

Laat me dan maar snel wat kaartjes tonen... Deze maakte ik voor enkele collega's die ziek waren... Het zijn nog winterse kaartjes maar ik maakte ze dan ook in januari, dus dat kan wel hé...
Ik hou ook wel van hout of natuurlijke materialen op een kaart. Deze blaadjes zijn gemaakt van boomschors, altijd fijn om ook dit op een kaart te verwerken.

Papier: Bazzil
Snijmal: Die Versions
Lint en blaadjes uit voorraad



Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag! Gisteren heb ik de voorbereidingen gedaan voor de grote opruimactie in mijn ateljee... Het belooft goed weer te worden, heb buiten een aantal tafels opgesteld om alles te sorteren... Straks krijg ik de hulp van een toffe vriendin... Benieuwd of we in 1 dag gaan klaar geraken... 

2 opmerkingen:

GerJanne zei

Ha Nancy,
ja wat een schrik was dat gisteravond. Ik ben twee keer in de Notre Dame geweest en vond het indrukwekkend. Zo erg wat er gebeurd is. Fijn dat er al zoveel geldschieters zijn. Nu al 800 mlj. Dat moet dan goed komen.
Je beterschapskaartjes zijn leuk! Mooi die boomschorsblaadjes. En succes met opruimen en kuisen (vind ik zo'n mooi woord)

Ellen zei

Afschuwelijk hè, die beelden van de Notre Dame in de brand! Onvoorstelbaar dat zo'n iconisch gebouw voor een gedeelte (gelukkig!) door brand verwoest wordt.
Stijlvolle beterschapskaartjes heb je gemaakt. Zulke post doet goed als je ziek bent.