analytics

maandag 21 augustus 2023

Verjaardagskaarten voor José

Dag bloggers,

Het weekend was goed gevuld. Het goede nieuws is dat opa Stanny straks na 3 weken ziekenhuis straks terug naar huis mag. Ik ga hem na de middag ophalen. 
Verder gingen we gisteren met de familie ijsjes eten bij een geweldig ijssalon met grote tuin hier in onze gemeente. Ze maken het ijs nog zelf en we hadden tafels onder de grote boom in de tuin. Bomma trakteerde nog voor haar verjaardag en ook de schoonzussen en schoonbroer waren er bij. Het was een fijne middag! 
Ik ben ook weer stoeltjes aan het schilderen, die komen later nog wel voorbij. 

Vandaag toevallig een verjaardagskaart die ik in juni voor Bomma maakte. Deze was voor haar van nicht Godelieve. Ik had bij het alfabet geen accent, dus staat haar naam er op met een extra 'e'... Tja, dichterlijke vrijheid... 


Deze tweede kaart is de kaart die bomma van ons kreeg. 
Ik ben al een tijdje bezig met droogbloemen op kaarten en deze is er ééntje van..



3 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat gezellig met z'n allen ijs eten het was er ook wel weer voor gisteren
wat heb je weer mooie kaartjes gemaakt met de leuke details erop en dichterlijke vrijheid mag altijd toch. De droogbloemen blijven mooi
groetjes ellen

Diny zei

Jullie weekend was heel gezellig Nancy!
En je laat weer twee mooie kaartjes zien!
Groetjes Diny

GerJanne zei

Fijn dat opa Stanny weer thuis is! Vooral als ze zo kwetsbaar zijn, is het spannend of en hoe ze thuis komen.
Je beide kaarten zijn weer mooi. Zo leuk die droogbloemen. Ik ben nog steeds op zoek naar een doosje waar ik kaarten in bewaar van heel vroeger. Mijn opa maakte ook kaarten met droogbloemen. Hij droogde ze eerst zelf en vervolgens maakte hij kaarten. EN zijn handen stonden echt krom van de reuma...