analytics

dinsdag 29 augustus 2023

Jens 16 - 2x

Dag bloggers,

Jens werd 16 en zoals elk jaar, mocht ik van zijn Ma (oma) een kaart voor hem maken. Dit jaar ging hij op talenkamp en zou met zijn verjaardag in Engeland zijn. Dus gingen er ponden mee in de kaart zodat hij daar wat zakgeld zou hebben...

Papier: Bazzil en Action
Cijfers en letters: Crealies
Omslagje: Lawn Fawn
Tekst 2de kaart: Lawn Fawn



Ook van zijn mama en papa kreeg hij een grote kaart. Jens houdt van blauw en zijn kaarten moeten dan ook steeds in die kleur zijn... En dat is soms wel een uitdaging... Het mag ook niet saai en eentonig worden hé. Maar met dit papier vond ik het wel leuk. Het middelste luik is glanzend papier, de twee buitenste mat. Dat zie je best op de onderste foto...







4 opmerkingen:

Nynke zei

Mooie stoere kaarten maakte je! Ik vind deze leeftijd best lastig om iets voor te maken en voor jongens nog net iets moeilijker dan voor meiden. Het designpapier van de tweede kaart vind ik prachtig!
Groetnis Nynke

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie kaartjes met de stoere blauwe kleuren en de leuke details
groetjes ellen

Claudia's kaartjes zei

Hoi,

Supertoffe kaart
En de reden dat er zoveel zoo-dieren op moesten op die trouwkaart is omdat de de neef de mijn opdrachtgeefster ging trouwen met de dochter van de directeur van de zoo.

hahaha

grtjs Claudia

ps: heb je al eens een kijkje genomen op mijn webshop?
Geheel vrijblijvend natuurlijk
https://www.claudias-kaartjes.be/


GerJanne zei

Volgens mij heb je de opdracht helemaal goed uitgevoerd, met blauw en blauw en blauw ;-)
Allebei zijn het kaarten die door een 16 jarige goed gewaardeerd gaan worden.