analytics

woensdag 2 augustus 2023

maak het magisch

Dag bloggers,

Ook vandaag weer een latere post. Niet dat ik niet op tijd wakker was maar ik heb vanmorgen voor ik ging werken al anderhalf uur in mijn ateljee gewerkt. Ineens is iedereen weer op chirokamp en ik had nog geen kaarten daarvoor gemaakt. Ik was van plan om dit afgelopen week in de tent op het KUS-weekend te doen maar dat is er niet van gekomen. Zaterdag veel gebabbeld met bekenden en zondag was het best druk aan onze workshoptafels... 
Dus nu alvast in actie geschoten. Gisterenavond had ik ook nog wat projecten liggen en die zijn gelukkig ook klaar geraakt. Ik ben toe aan een week ateljeevakantie... Nog even doorbijten op 't werk en dan twee weekjes thuis genieten (en ook af en toe wat werken)

Deze kaart is de eerste van mijn workshop van vorige maand.
Het werd een slakjesserie met leuke teksten. Zelf vind ik dit een leuke kaart om te sturen naar iemand die gaat verhuizen...



3 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje de bloempotten en de slakjes zijn zo leuk gebruik ze ook graag
groetjes ellen

Sarah zei

Mooi!

GerJanne zei

Enig!! Die slakjes liggen hier nog nieuw in de verpakking! Schande! Maar wie weet kom ik er in de vakantie aan toe...Vaak laat ik het liggen tot ik voor mijn gevoel extra tijd heb.
maar je kaart is echt gaaf!