analytics

donderdag 10 augustus 2023

elke donderdag een kerstkaart - dreaming of a white Chirstmas

Dag bloggers,

Laatste werkdag vandaag... eerst nog een dagje vergaderen in Wolvertem en dan de laatste loodjes op kantoor. In contrast met vorige maand ben ik super goed bijgewerkt en kan ik zonder stress mijn werkplaats verlaten vanavond. Ik kijk er echt naar uit om twee weken thuis te zijn en hier dingen te kunnen doen... Nog even gaan sporten na het werk en dan vanavond nog een cursus en dan kan mijn vakantie beginnen. 

De kerstkaart van vandaag  maakte ik nog met het geweldige huisjespapier dat ik ook twee weken geleden op mijn kaart had. Ik vond nog een leuke tekst en dus moest mijn kaart een slimline worden...

Hier mijn kaart dus voor 52 weeks to Christmas


Vanavond lukt het me niet om een blogrondje te doen. Ook niet tijdens mijn middagpauze omdat ik van Wolvertem naar Wommelgem moet rijden. Dus hoop ik er morgenvroeg tijd voor te hebben. Moet wel op tijd vertrekken naar de uitvaart van de mama van vriendin S.

12 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

Prachtig papier met die huisjesrij, mooie kerstkaart.
Dat wordt nog een hele drukke laatste werkdag, maar dan kan je inderdaad genieten. Niet van de rust denk ik, want volgens mij staat dat woord niet in je woordenboek... 😏
Groetjes
Nancy 52WTC

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het leuke huisjes dp, meer heb je niet nodig voor een leuke kaart
succes met je laatste werkdag voor je vakantie en dan heerlijk 2 weken genieten
groetjes ellen

Annemarie en Merit zei

Schattig dit huisjes papier, en een mooie slimline heb je er mee gemaakt!!!
vandaag nog een volle dag en dan mag je gaan genieten van een vakantie, we hopen dat je twee heerlijke weken krijgt.
Gezellig dat je er vandaag weer bij bent met een wekelijkse kerst/winterkaart.
Hele fijne dag lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

Diny zei

Wat een leuk idee om het huisjespapier zo te gebruiken Nancy....mooi kaartje!
Groetjes en alvast een fijne vakantie,
Diny

Caroline Cards zei

Een leuke kaart met mooi DP.
Sterkte morgen en dan genieten van de vakantie!
Groetjes, Caroline

GerJanne zei

Het huisjespapier is mooi en zonde om te bedekken, dus wat mij betreft en mooie kaart...sterkte morgen! En dan begint je vakantie dus niet zo leuk...

marian zei

Een super mooie kerstkaart met dat leuke huisjespapier, ik wens een hele fijne vakantie en sterkte morgen bij de uitvaart.
Groetjes van Marian.

marian zei

Hallo Nancy,
Ik ben ook even aan het teruglezen gegaan en zag nog een paar leuke slakken kaartjes voorbij komen. En ik wil je natuurlijk ook even feliciteren met de geboorte van je kleinkind, wat leuk. Maar verder ook wat droevige gebeurtenissen in de familie.Ja dat kan zomaar opeens gebeuren, zo is het leven voor ons allemaal. Maar heel veel sterkte gewenst.
Groetjes van Marian.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een leuke kerstkaart Nancy. Sterkte morgen en een rustige vakantie gewenst.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Anita van Deur zei

Super schattig kerstkaartje met zo`n leuk papier Nancy.

Jantine zei

Heel mooie slimlinekaart, Nancy! Lekker dat je ontspannen aan je vakantie kunt beginnen nu. Wel veel sterkte morgen.
Gezellig dat je meedoet met 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

!neke zei

Hele mooie slimline kaart !!!!
Groeten Ineke
DT52WTC