analytics

woensdag 30 augustus 2023

Kleurenkaartenteam schakel 8 - mintgroen en zacht roze

Dag bloggers,

Amai, nu was ik bijna vergeten dat het vandaag KKT is. Ik was even vrolijk wat posts aan het lezen en dacht dat het wel tijd werd dat ik snel nog mijn kaart zou posten. Dus wou ik een foto plaatsen en ineens zag ik op mijn pc de datum. Oeps, laatste woensdag, dus snel mijn KKT-kaart er bij halen. Maar die stond nog op het fototoestel, dus moest ik mijn kaartje nog inladen... Vandaar is het allemaal iets later... Ik heb me de afgelopen weken wel wat kunnen bezig houden in mijn ateljee en als ik de foto's zie, heb ik best wel heel wat gemaakt... Dus er komt nog wat aan de volgende maanden! Misschien moet ik terug op zaterdag en zondag beginnen posten om het allemaal te kunnen plaatsen. 

Ik ben best goed bezig geweest met droogbloemen, dus mocht ook mijn KKT-kaart in deze kleuren... Hier mijn versie in mintgroen en zacht roze... 


Ik ben alvast benieuwd wat de anderen ervan gemaakt hebben. Hier kan je het hele team vinden:

Ik wil jullie nog even mee geven dat er hier op 10 september een kunstenmarkt is. Ik sta er zelf ook met een kraam, samen met mijn creatieve dochters. 
Zij die in de buurt wonen en langs willen komen, zeker welkom!


Vandaag wordt ook een beetje een spannende dag. Dochter Laura krijgt een ingreep. Ik hoop dat ik straks snel een telefoontje krijg dat het achter de rug is... Zij zal daarna een aantal weken verzorging nodig hebben. Ik duim alvast voor haar en hoop dat ze snel terug helemaal ok is... 

 

20 opmerkingen:

chantal zei

Ja het gaat snel he. Misschien als ze af is ineens inplannen?
Leuk gemaakt met die droogbloemen.
Combinatie vond ik zelf heel moeilijk
Liefs Chantal

Jantine zei

Heel leuke kaart met die droogbloemen, Nancy! Wel eentje om persoonlijk te overhandigen, denk ik. Ik vrees dat de post niet veel van je bloemen over zal laten.
Hopelijk krijg je snel het verlossende berichtje over Laura, sterkte!
Groetjes
Jantine

Diny zei

Wat een mooie kaart heb je gemaakt met de droogbloemen Nancy!
Heel veel sterkte met je dochter,
Diny

Wilma zei

Je hebt een MOOI felicitatiekaartje gemaakt Nancy in de kleuren van het Kleurenkaartenteam en met die SCHATTIGE droogbloemen.
BETERSCHAP voor Laura.
Liefs, Wilma 😀😀😀

Colien zei

Prachtig kaartje met de droogbloemetjes in de KKT-kleurtjes, mooi!
Sterkte voor je dochter vandaag...
grtz Colien

!neke zei

Heel leuk met de bloemen erop !!!
Groeten Ineke

Nancy Soetaert zei

heel mooie kaart voor het KKT, tof met die droogbloemen in deze kleurtjes.
Groetjes
Nancy

Marijke zei

Wat leuk gevonden om met droogbloemen te werken. En nog in de juiste kleur ook! Knap gedaan! Groetjes Marijke

Anita van Deur zei

Wat een leuke kaart met droogbloemen deze kleurtjes. Sterkte voor je dochter vandaag en voor je zelf is toch als mama zijnde heel wat als je kind een ingreep moet ondergaan.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de mooie kleurencombinatie de droogbloemen passen er zo mooi bij
sterkte voor je dochter
groetjes ellen

Caroline Cards zei

Prachtige kaart met de droogbloemen. Sterkte voor Laura!
Groetjes, Caroline

GerJanne zei

Hihihi.... misschien door het verlof?
Maar het is zeker een mooie kaart in de kleuren. Goed gelukt hoor!

Nelleke zei

WoW wat een gave kaart met de droogbloemen erop. Wat geeft dat een leuk effect. Elke keer als het KKT is denk ik aan jou Hihi, omdat je zei dat je geen bloemen op de KKT kaart wil maken. Terwijl ik dat wel heel graag doe, dit omdat je er zoveel mee kan en ik ervan hou om bloementoefjes te maken. Vandaag dus ook, ja ik heb bloemen, zie ze nu bij jou ook en gewoon heel gaaf.
Eens wat anders toch. Beterschap voor je dochter, altijd weer spannend een ingreep, en hopelijk knapt ze snel weer op. Groetjes nNelleke

martina's kaartjes zei

een leuk resultaat met die droogbloemen, mooi gemaakt
hopelijk is alles goed verlopen met de operatie,
hopelijk snel hersteld,
fijn dat je er weer bij was deze maand,
grtjs,martina

Marfien zei

Tof kaartje met de droogbloemen, verf je ze zelf in de juiste kleuren of zijn ze al in deze tinten?

Sarah zei

De droogbloemen blijven leuk! Tof in deze kleuren. Wachten op nieuws na een ingreep is altijd zo spannend. Hopelijk verliep alles vlot. X

Daphne zei

Wat leuk bedacht, zo'n boeketje droogbloemen op je kaart.
Prachtig kaartje is het.

Laurespage zei

Heel origineel dit kaartje met de droogbloemen. En fijne kleuren heb je gebruikt voor je achtergrond.
Groetjes, laurette

Femminde zei

Wat een gave kaart met die droogbloemen!! Heel mooi gedaan.
Beterschap voor je dochter.
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde

Caroline zei

Super mooi met die droogbloemen grtjes caroline