analytics

vrijdag 11 augustus 2023

Geboortekader en kaart voor Guus

Dag bloggers,

ik zei het al, mijn vakantie vandaag begint. En ik vertrek over twee uur naar een uitvaart. En toch wil ik jullie vandaag graag een geboorteproject laten zien. Guus, het zoontje van de beste vriend van zoon Yannick werd begin juni geboren, wel wat te vroeg maar ze stellen het allemaal wel. Guus mocht zelfs samen met zijn mama enkele dagen later de kliniek al verlaten omdat hij het zo goed deed. 

Omdat zij een super leuke geboortekaart hadden, kon ik deze natuurlijk ook even mooi namaken... In een kaart en uiteraard ook in een geboortekader. En laat daar de kersverse ouders altijd zo blij mee zijn. Goed toch! 
Op de binnenkant had ik al wat geschreven, dus dat moest even uitgewist worden, vandaar het vlekjeseffect op mijn papier. Maar ik vond het te leuk om niet te laten zien... 









3 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje en geboortekader zo leuk met het tentje en de leuke details erbij
sterkte bij de uitvaart
groetjes ellen

marian zei

Schitterend zoals je dat kaart hebt kunnen namaken en er zoiets moois van hebt kunnen maken.Fijne vakantie.
Groetjes van Marian.

GerJanne zei

Wat een leuk origineel en wat heb je het mooi na kunnen maken!
Zo'n mooie herinnering! Als hij net zoveel avonturen als onze Guus gaat beleven mogen zijn ouders hun hart vasthouden ;-)
Ga lekker genieten van je vrije tijd!