analytics

donderdag 17 augustus 2023

elke donderdag een kerstkaart - nostalgie

Dag bloggers,

Vandaag ben ik een beetje later met het posten van mijn kerstkaart. Niet dat ik niet vroeg wakker was maar ik moest mijn kaart nog maken. En ik was zo in de weer dat ik ook meteen een kaart voor volgende week ineen heb gestoken. En zo is mijn blad huisjespapier opgewerkt... Dus ja, ik blijf nog even in de flow van de nostalgie kaarten. Zelfde model als vorige week maar met een andere tekst op en een strikje er bij. Ik vond het papier echt te mooi om niet verder op te werken... En met het koper papier er bij, toch een mooie combinatie... 


Nu ik hier weer kerstpapier op mijn werktafel heb liggen, kriebelt het om er mee verder te doen. Maar dat kan nu even niet want er liggen nog wat andere projecten te wachten... Dus zal ik zo meteen maar weer alles opbergen en verder gaan met de moetjes... 
En ben ook niet zo tevreden over mijn foto, misschien straks toch weer even een nieuwe maken als het buiten wat lichter is... 

Straks staat er een opruimklus op het programma. Manlief slaapt nog maar als die uit bed is, gaan we samen wat opbergdozen opruimen. Voor de verbouwing van de achterste kamers, hebben we van alles in dozen gestoken. Die staan al een tijd op onze kamer boven. Maar de werken liggen stil en de dozen staan in de weg. Dus gaan we even kijken wat er van weg kan... Ik wens mezelf succes daarbij... haha!! 

Nog even over onze Antwerpse moederdag. Ik vond een link waarin het allemaal nog eens netjes wordt uitgelegd. Zij die willen, kunnen het even gaan lezen: Klik hier

7 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het leuke huisjes dp en weer zo anders dan de vorige
succes met opruimen
groetjes ellen

Anita van Deur zei

Leuk deze langwerpige huisjes kaart! Succes met alles. Liefs Anita

Annemarie en Merit zei

Hele leuke kaart met al die huisjes,zou inderdaad zonde zijn om die allemaal weg te stoppen...
Succes met dozen bekijken en uitzoeken...
Fijn dat je er bij bent met een wekelijkse kerst/winterkaart.
Lieve groetjes Annemarie en Merit. DT52WTC.

Marijke zei

Het is een mooi kaartje geworden met dat mooie papier. Ik heb het ook nog liggen maar weet ook niet zo goed wat er mee te doen. Het is zo leuk dat je inderdaad niet veel meer nodig hebt, maar dat vind ik dan weer heel moeilijk! haha! Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

Caroline Cards zei

Een leuke kaart en het papier is inderdaad mooi gecombineerd.
Succes met opruimen!
Groetjes, Caroline

marian zei

Ook deze kaart is weer erg mooi hoor. Wat leuk dat er in België op andere data moeder- en vaderdag wordt gevierd . Wel erg leuk te lezen waarom. En succes gewenst met opruimen.
Groetjes vaan Marian.

Jantine zei

Heel mooie kaart met je mooie huisjespapier, inderdaad zonde om daar van alles over heen te plakken.
Ik had al wel eens eerder gelezen dat in Antwerpen moederdag op Maria Hemelvaart is (en vaderdag op Sint Jozef?).
Sterkte met opruimen!
Fijn dat je weer meedoet met 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC