analytics

maandag 28 augustus 2023

Toon en Helen getrouwd

Dag bloggers,

Dankjewel voor jullie leuke reacties op mijn kaart van vrijdag. Het was een specialleke, ik ben er best trots op. 

Onze vakantie zit er op. Jammer maar helaas. Twee keer twee weekjes vakantie is leuk omdat je dan wat langer vakantiegevoel hebt maar door het ziekenhuisverblijf van opa Stanny was het toch niet zorgeloos. Hij is dan al wel sinds vorige maandag terug thuis maar heeft toch zorgen nodig. Mijn mama kan dan ook hulp gebruiken en zo zijn we toch wel met hen bezig geweest. Maar voorlopig gaat alles goed, dus we klagen niet. 
We hebben ook wat kunnen werken in huis en onze slaapkamer ziet er een stuk leuker uit met de nieuwe boekenkast er in. Afgelopen weekend hebben ook de dozen stripvehalen er een plaats gekregen en manlief is volop terug strips beginnen lezen, haha! Jammer dat we ontdekt hebben dat er een aantal nummers ontbreken uit 2 series die ik volledig gekocht had. Tja, dat gebeurt wel met jarenlang 7 kinderen in huis, zeker? 
Dit weekend heb ik de strijk gelaten voor wat hij is en heb ik twee dagen in mijn ateljee doorgebracht. Over 2 weken sta ik hier op een kunstenmarkt in onze gemeente en ik wou toch nog wat leuke dingen maken om mee uit te pakken... En dat is wel gelukt. Ook nog wat achterstallige kaarten kunnen maken. Ik heb er van genoten om me even niks aan te moeten trekken... En die strijk zal nog wel gedaan geraken zeker? 
Zo meteen vertrek ik dus naar mijn werk en komen we terug in het gewone stramien terecht... 

Toen ik voor een workshop met de slakjes bezig was, vroeg vriendin Monique een trouwkaartje voor haar buren. En dat bracht me op het idee om deze leuke felicitatiekaart te maken. 



3 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat gaat zo'n vakantie snel voorbij hè, je maakt allerlei plannen er meestal komt er weinig van, gelukkig is opa Stanny weer thuis wel met de nodige zorg maar niks is fijner dan thuis toch
fijn dat je toch nog wat in je ateljee hebt kunnen doen en er niks moet maar alles mag is, je kaart met de slakjes is helemaal super geworden leuk met het grote hart erachter
groetjes ellen

Claudia's kaartjes zei

Oh, die is leuk gemaakt, super tof!!
Awesome card
Claudia

Kom je graag een kijkje nemen in de webshop, Claudia's Kaartjes

Hier verkoop ik toffe hobbyartikelen en ook mijn geplande workshops kan je terugvinden.

Creatieve Groetjes Claudia

Webshop: Claudia's Kaartjes

Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes

You tube:Claudia's Kaartjes

Blog:Claudia's Kaartjes

Creative Christmas 

Girlz makes Guyz Cards

Marfien zei

Lief kaartje voor een bruidspaar, je kaart voor juf Lut is supergaaf, zou haar kast groot genoeg zijn?
Waren de kabouters ook met vakantie? of doen die nooit de strijk voor jou :-)