analytics

vrijdag 4 augustus 2023

summerparty

Dag bloggers,


Onlangs kreeg ik een kaart van een stel die naar een summerparty mochten gaan. De feestvierders hadden door C lang geen feestjes gedaan en wilden nu een keer uitpakken. Er waren dan ook 3 redenen om te feesten, zo stond op de uitnodiging en dat mocht op de kaart. Ik maakte er meteen een drieluik van...

Papier: Bazzil
Cijfers en letters: Die Namics
Zonnetje: Lawn Fawn




Ik zou veel kunnen vertellen maar heb er nu even geen zin in. Er gaat momenteel een rollercoaster van emoties door mijn hoofd... En ben wat later opgestaan en heb nog veel te doen vandaag... Later meer nieuws, beloofd. 
Geniet van jullie weekend, gaan wij ook proberen te doen!



3 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi 3luil met de persoonlijke details en de vrolijke rode kleurtjes
groetjes ellen

martina's kaartjes zei

wauw, die si tof geworden ! een hele knappe kaart !
hopelijk hebben ze er goed van kunnen genieten, ik geloof dat die dag het weer ook wel ok was...
liefs, Martina
x

GerJanne zei

Oh... dat klinkt wel heftig, Nancy! Ik weet niet of het een dag is die emoties oproept, of dat er wat gebeurd is, maar in elk geval sterkte!
En je kaart, drieluik, is natuurlijk perfect!