analytics

dinsdag 19 juli 2022

Van harte in zwart en goud

Dag bloggers,

Nee, ik ben het niet vergeten... Maar vanmorgen wou ik heel vroeg naar de autocontrole gaan en ik zou mijn post daarna wel schrijven. En maar goed ook dat ik meteen ben doorgereden want ik was al nummer drie. Omdat de twee eersten op het rechtse vak stonden aan te schuiven, heb ik het linkse baanvak genomen en stond daar als eerste. En dat maakt dat ik uiteindelijk wel als tweede binnen ben kunnen rijden... Jammer voor nummer 2 maar hij had de foute kant gekozen. Na twee tevergeefse pogingen, is het vanmorgen dan toch gelukt en ik heb dan ook een groene kaart, we kunnen er weer een jaartje tegen! OK, ik was er dan al voor half 6 en de keuring begint pas om 7u maar ik had gisteren een goed boek gekocht en heb er toch een dik uur in kunnen lezen... Morgen gaan we voor enkele dagen naar zee en ik neem het boek mee zodat ik er verder in kan lezen. En deze keer moet het helemaal uit... Meestal geraak ik in de vakantie tot pagina 30 en dan stopt het... Dit boek is zo boeiend en ik kocht het met een speciale bedoeling. Het is geschreven door een verpleger die op spoed werkt en met de ambulance rijdt. Hij schreef 112 verhalen over interventies die hij meemaakte (112 is in België het noodnummer dat je kan bellen voor dringende hulp) en we hebben ontdekt dat één van die verhalen over de laatste uren van mijn schoonvader gaat die anderhalf jaar geleden op 2de kerstdag overleed... Dus dit is er eentje dat gekoesterd gaat worden. 


Na de autocontrole ben ik meteen gaan sporten. Het sportcentrum ging vandaag speciaal een uur vroeger open opdat het zo warm wordt. Ik stond dan ook al aan de deur om 8u voordat de coach er was... Daarna wat eten gaan kopen en nog een bezoekje aan mijn schoonouders. Even checken of zij tegen de hitte bestand zijn en ja hoor... Dan nog even gegeten en nu dus pas tijd voor mijn blogbericht... Hoop dat jullie het vandaag nog lezen...

De kaart die ik vandaag laat zien, is de eerste van een serie van 4. Mijn kapper was onlangs jarig en zijn lievelingskleuren zijn zwart en goud. Dus maken we voor hem zo ook zijn kaart... Pas bij de 4de was ik tevreden, die is dan ook naar hem gegaan. Hier is nummer 1, ook deze is de deur al uit ondertussen... 

Papier: Bazzil en Action
Tekst: Marianne Design






2 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Wauw wat een prachtige kaart. Eindelijk dan gelukt voor de kering, blij dat wij hier geen last van hebben, je maakt een afspraak laat je auto daar of wacht erop. Fijne trip naar de zee liefs Anita

!neke zei

Fijn dat de auto weer ok is !
Mooie stijlvolle kaart !!!
Groeten Ineke