analytics

maandag 11 juli 2022

Hello Schoten dus...

Dag bloggers,

we zitten dus volop in de festivalweek. Mijn 3 kleine logeetjes zijn er dus al sinds donderdag en het is een super druk, goedgevuld weekend geweest! 
Vrijdag was het feestmarkt en opening van de festivalweek. Zaterdag zaten we de hele dag in het park en 's avonds moesten de mama en papa van Marike, Klaas en Flore optreden en daar ben ik met Marieke, Klaas en Eva naar gaan kijken. Dochter Caroline was ondertussen met Noah en Flore naar haar thuis omdat die super moe waren... Met de 3 grootsten ben ik na het optreden dan meteen vertrokken omdat er zondag weer een drukke dag was. Zondagochtend moesten Marieke en Klaas al vroeg aan de kerk zijn omdat zij in de viering gids mochten zijn voor de buitenlandse groepen. Daarna was het stoet en hebben zij zelf mogen optreden. Daar zijn we dan ook met zijn allen naar gaan kijken. 's Avonds allemaal samen gegeten en Eva en Noah zijn ook al voor de derde nacht blijven slapen... 
Vandaag is het een minder drukke dag... Klaas en Marieke moeten alleen vanavond optreden. Dus veel tijd om samen te spelen...

De Crew, een toffe bende vrijwilligers waar de ouders van Klaas en Marieke toe horen en ook dochter Laura, trokken vrijdag namen. Ze gaan de hele week iemand anders van de crew verrassen met kleine attenties. En voor één van hen mocht ik een kaart maken in het thema van het festival. En dat werd deze. Eva is ze gisteren aan de gelukkige gaan afgeven net voor de voorstelling begon. Zo weet die man niet van wie ze komt, goed toch?


Hieronder de affiche die ik als inspiratie nam. De tekststempel liet ik jaren geleden al maken... 

Samen met Marieke, Klaas en Eva maakte ik de afgelopen dagen ook vlaggetjes om mee naar de stoet te nemen en uit te delen... En weet je... ATV heeft ons gefimd en we zijn nog de hele dag op het herhalingsnieuws te zien... 




2 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje voor het festival heb je gemaakt leuk met de handen erop met de verschillende kleuren
wat een gezelligheid allemaal en wie weet word je nog het gezicht van Vlaanderen met de hele dag herhaling op TV
groetjes ellen

GerJanne zei

Ah wat een feest! Supergezellig lijkt me dat.
EN je kaart is tof!! En zo slim om hem op deze manier af te geven...