analytics

vrijdag 8 juli 2022

Geboortekader voor Theo...

Dag bloggers,

Hier begint vandaag de eerste vakantiedag... En die is al goed gestart... Gisteren zijn mijn drie logeetjes aangekomen en die liggen nog goed te slapen. De kleinste van 2 is wel om half 4 wakker geworden en ik kon niet meer slapen. Dus ben ik eerst mijn kerstkaartenrondje gaan doen want straks in alle drukte komt dat er toch niet meer van... 
Tegen de middag komt dochter Caroline met Eva en Noah er nog bij en straks gaan we met de hele bende naar de avondmarkt. Die start al om 17u en dan is het nog niet zo druk en goed te doen met allen kindjes. De mama en papa van de logeetjes werken als vrijwilliger de hele week op het festival, samen met dochter Laura. Die gaan we dus straks zeker tegen komen... 

Vandaag laat ik jullie de geboortekader zien die ik maakte voor het kleinzoontje van een collega van Laura. Ze hebben er even op moeten wachten en ik bestelde het kleine manneke speciaal hiervoor. Ik had er wel en paar maar die hadden niet de juiste houding voor dit project. De ballonnen komen allemaal uit andere setjes en vormen toch een mooi geheel... Zelfs het treintje en de blokken zaten ergens verborgen tussen al mijn mallen en zo kon ik heel het tafereel namaken... 
Ik was er zelf tevreden over, Laura (de gever) ook en haar collega, de oma van Theo al helemaal... Hopelijk ook de ouders maar daar twijfel ik eigenlijk niet aan...



5 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Prachtig, veel plezier vandaag. liefs Anita

Sarah zei

Hoe geweldig is dit weer! Echt zo geslaagd!
Veel plezier met Hello Schoten. Ik ben er vroeger wel eens geweest 😉

GerJanne zei

Oh wat gaaf zeg! Een schitterend kader en wat een leuk kaartje.
Veel plezier vandaag met de logeetjes en vanavond dan maar bijtijds naar bed ;-)

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi geboortekader, zo leuk hoe het lijkt op het kaartje
veel plezier op de markt en met de kindertjes
groetjes ellen

Petra-loves-paper zei

Super zoals je het kaartje als basis gebruikt hebt, echt heel mooi geworden. Oh wat een gezellige boel bij jou thuis, veel plezier op het festival, groetjes Petra