analytics

donderdag 28 juli 2022

elke donderdag een kerstkaart - eentje uit de voorraad...

Dag bloggers,

Na woensdag KKT-dag volgt donderdag KK-dag... haha! Het is weer kerstkaartentijd... En ondanks mijn goede voornemen om de hele maand een pinguïnkaart te laten zien, is het mij niet gelukt om een 4de te maken. Dat wil zeggen, ik heb van de vorige wel meerdere gemaakt zodat er weer 8 in mijn voorraad zijn beland, maar dat vierde ontwerp liet op zich wachten. Ik had niets mee naar zee genomen omdat we er maar 3 dagen zouden zijn en we zijn weer volop bezig geweest met de verbouwingen achteraan. Manlief heeft de kleerkasten van de kinderen verplaatst, en die zaten vol materiaal, dus moesten die uitgeladen en ook weer terug ingeladen worden. Dat eerste is gelukt, het inladen gaat iets minder snel omdat ik toch weer probeer om zaken weg te gooien... Gisteren hebben we de 'fotokast' overgeladen...  En geloof me, zo'n fotoarchief van 40 jaar of zo... Ik heb jaren heel intensief gefotografeerd en er zijn albums... er zijn ook scrapalbums... maar er zijn vooral ook nog massa's foto's, netjes allemaal chronologisch in dozen, dat wel... Maar het is een verhuis. En ik moet zeggen... De nieuwe fotokast is heel netjes en overzichtelijk ingeladen. Maar nog niet helemaal klaar. Morgen moet ik mijn AZZA-scrap-materiaal nog overladen. Maar daarvoor gaat manlief in de kasten nog schappen moeten verleggen... Nieuwe topjes in kloppen en die moeten uitgemeten worden. Het was gisteren te laat om nog verder te doen. Dus da's voor morgen... Dit gezegd om maar even aan te tonen dat een extra kaart dus niet gelukt is...

Hier dus nog ééntje uit de voorraad van afgelopen winter. Ja, weer met dezelfde tekst, ik maakte er dan ook een hele serie mee... 





11 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Al heel wat werk verzet Nancy gaat goed komen met de rest. Mooie kerstkaart in deze kleuren. Fijne dag liefs Anita

Caroline Cards zei

Leuke kaart!
Groetjes, Caroline

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de leuke details
succes met opruimen en uitzoeken een hele klus
groetjes ellen

Annemarie en Merit zei

Heerlijk toch voorraad kerstkaarten kunnen wij deze mooierd ook aanschouwen, die tekst is geweldig!!
Heel veel succes met alle bezigheden...
Gezellig dat je er vandaag bij bent.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

marian zei

Een prachtige kaart hoor ook al is hij uit de voorraad. En ik wens je veel succes met de opruimfase en verbouwing.
Groetjes van Marian.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Ja als je gaat verbouwen komt er vaak nog heel veel extra werk bij kijken maar je weet dan wel alles weer te vinden Nancy, succes ;)
Een leuke feestelijke kerstkaart met een mooie glans en mooi vormgegeven tekst.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Antjes kaartcreaties zei

Een heerlijke fleurige kerstkaart is dit Nancy.
De tekst met het hertengewei blijft mooi.
Succes met het inruimen van je kasten
Groetjes Antje

Jantine zei

Zo, dat is een heel verhuizen met de kasten, Nancy. En nog flink wat foto's om iets mee te gaan doen ook, zo te lezen...
Je kaart is mooi, ook al staat er geen pinguïn op, maar ik snap helemaal dat je daar niet meer aan toe kwam.
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC deze week.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Laurespage zei

Mooie kaart in fijne kleuren, en als je met zulke werken bezig bent, mag het al eens een kaartje uit de voorraad zijn. Succes nog.
Groetjes, Laurette

Nancy Soetaert zei

toffe kaart, ben gek op die woordstans, dus... laat maar komen!
Succes met alle opruimwerken!
Ga ik hier binnenkort beneden ook moeten doen, er wordt geschilderd en gevloerd in het najaar, brr... ik krijg nu al de kriebels als ik er aan denk...
groetjes
Nancy

PIKO hobbyblog zei

Een hele mooie kaart is dit uit je voorraad.
Nog succes met opruimen.
Groetjes,
Pia