analytics

woensdag 27 juli 2022

Kleurenkaartenteam schakel 7 - magenta en licht geel - falalala

Dag bloggers,

Wat een nacht. Ik heb er al 2 werkdagen opzitten en ik merk doordat mijn slaapritme tijdens mijn vakantie toch anders is, dat ik in de loop van de dag enorm moe word... Dus ben ik gisteren terug netjes op tijd naar bed gegaan, de wekker loopt hier toch heel vroeg af, dus dat moet eigenlijk... Gaat plots rond 3u mijn telefoon... Da's altijd zo schrikken in 't midden van de nacht. Was het een Be-allert-telefoon... Dat er in de buurt een inbraakpoging was en of we niets verdacht gemerkt hadden... Tja, deueu... nee want we sliepen. Met de nadruk op sliepen want ik heb geen oog meer dicht gedaan... Tot net voor mijn wekker afliep, dan was ik terug in slaap gevallen. Ik geraakte niet meteen wakker en nu zit ik hier als een zombie... Ik hoop dat ik me wakker kan houden want er liggen een stapel facturen op me te wachten...

Van het kleurenteam word ik altijd vrolijk... Dus dat gaat me de dag wel doorhelpen hoop ik...
Mijn kaart heb ik zondag pas kunnen maken. Ik heb de vrolijke flamingo van vorige maand terug meegenomen. Deze keer ligt hij lekker op het strand in het zonnetje. Hij heeft zijn bril er zelfs voor opgezet... En ik maakte er meteen een schudkaart van... Leuk toch?
Het zand is ook echt strandzand... En het heeft een gele kleur, dus past perfect op mijn kaart...

Papier: Bazzil
Stencil zonnestralen: Lawn Fawn
Flamingo, kader, boogjesboord, tekst: Lawn Fawn


Nu ik tijdens de zomermaanden meer tijd maak om te reageren, merk ik dat er op mijn blog net minder reacties binnenkomen. Ook de deelnemers van deze maand zijn met veel minder dan anders... Ik ga straks zeker overal een kijkje nemen, jullie ook? Laat dan zeker overal een reactie achter, da's zo leuk om te lezen altijd...
Hier is de lijst met alle deelnemers van deze maand:

15 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

Ook hier onrustige nachten door de warmte van de afgelopen dagen dat blijft zo lekker in de slaapkamer hangen de hele nacht voeren we een gevecht met het dekbed eronder te warm, zonder te koud gelukkig was het vannacht weer een beetje beter te doen.
wat een mooi kaartje heb je gemaakt met de flamingo, gave zonnebril heeft ie op, leuke kleurtjes en details heb je gebruikt
succes vandaag
groetjes ellen

Caroline zei

Wat is dat een vrolijke kaart
Groetjes Caroline

Nancy Soetaert zei

Heel tof kaartje Nancy, nog in strand modus na je vakantie aan zee..
Wat reacties betreft, misschien zitten er jij jou ook veel tussen je spam?
Groetjes
Nancy

Jantine zei

Heel benieuwd wat jij bij het lichtgeel gaat uitkiezen! Wat vervelend dat je 's nachts wakker gebeld werd, ik zou dan ook niet gemakkelijk weer inslapen. Sterkte vandaag!
Je flamingo heeft wellicht ook slaapgebrek en daarom een zonnebril op... Leuke kaart, je neemt het strand nog even lekker mee, ook al ben je weer aan het werk.
Groetjes
Jantine

chantal zei

Wat een tegenvaller, slecht slapen en dan nog eens wakker gebeld worden, pfff
Je kaart is op en top zomers met die flamingo!

Ohhh benieuwd welke kleur je bij het geel ga kiezen... groen?

Liefs Chantal

Anita van Deur zei

dat is een vrolijke kaart Nancy, jammer van de nachtelijke storing hoop dat je weer gauw in je ritme zit, liefs Anita

Margreet zei

Pff, dat is schrikken als 's nachts je mobiel gaat. Ik zou daarna ook niet makkelijk meer in slaap vallen.
Je had vandaag ook een zonnebril op moeten doen, net als je gave flamingo op die superleuke kaart.
xxx Margreet

karin zei

Wat een leuke kaart met de flamingo erop.
Tja in de zomermaanden knutsel je niet zoveel als het mooi weer is.
Alhoewel ik toch regelmatig iets maak.
Groetjes,
Karin

martina's kaartjes zei

Hahahaha, die heb ik al gespot op een foto die je onlangs doorstuurde... Ik dacht het al dat je dit ging gebruiken voor het kkt. Geen bloemen gebruikt, goed hoor hahahaha ! Een leuke kaart heb je gemaakt. Voor het zand gebruik ik ook geregeld schuurpapier, geeft net dat extra effect
Ik duim voor een rustige nacht... =)
blij met je deelname deze maand,
fijn dat je er bij bent voor deze uitdaging,
grtjs, Martina

Marfien zei

De flamingo is weer terug van weggeweest, dat heb je als je als vogel een kleur hebt die bij het KKT past. Tof kaartje Nancy

GerJanne zei

Hij is erg leuk!! En wat een dag, ik bedoel nacht! Hopelijk kun je vanavond wat eerder naar bed gaan. goed volgehouden?
En ik ben benieuwd wat je koos bij het lichtgeel. Ik hoop blauw of paars/violet..

Nelleke zei

Gezellige en vrolijke kaart, waar ik met een glimlach naar kijk. Groetjes Nelleke

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Jaaa, leuk! Deze zomerse flamingo in de kkt kleuren 🌺☕️

Femminde zei

Wow wat een super leuke zomerse KKT kaart!! Heel tof met dat schudgedeelte erbij.
En ben heel benieuwd wat je bij mijn lichtgeel gaat kiezen.
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde

Sarah zei

Hoe leuk deze zomerse kaart!
Als jij kleuren kiest komt het altijd goed. Ik ben benieuwd x