analytics

dinsdag 12 juli 2022

geboortekaartje voor Emma

Dag bloggers,

Vandaag is het een vrije dag op het festival... Maar goed ook want het is al druk geweest afgelopen dagen... Gisteren moesten Marieke en Klaas weer dansen en oh, wat doen ze het zo goed! Ik ben nog maar eens gaan kijken met hun kleine zusje Flore... Maar o, wat een pech... Marieke is tijdens het dansen door haar knie gezakt en moest na de voorstelling met haar papa naar spoed rijden... Uiteindelijk valt het wel mee, knie zwaar gekneusd maar ze heeft wel pijn. Dus moeten we haar vandaag maar goed vertroetelen... 

Straks komen mama en papa ook langs, ben koffiekoeken gaan halen, dat zal de pijn wel wat verzachten... 
Grappig wel, terwijl ik dit aan 't schrijven ben, zijn Marieke en Klaas mee aan 't kijken... Denk wel dat ik hun goedkeuring heb... haha!!

De kaart van de dag dus: Emma werd geboren en haar mama en papa maakten een grappige geboortekaart. Of ik deze na wou maken om hen te feliciteren... Uiteraard, dat vind ik wel leuke opdrachten. En deze kaart ging dus via de besteller hun richting uit... Jammer genoeg kreeg zij geen reactie, ik hoop dus dat de kersverse ouders hier blij mee waren...

Papier: Bazzil en Action
Afbeelding: Artemio en Lawn Fawn
ingekleurd met Copics
Letters: Kaiser Kraft



Wij houden het hier vandaag wat rustig... Opruimen en misschien wat ateljee-tijd inlassen... 
Morgen meer nieuws...

3 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

oooh wat vervelend de gekneusde knie wat zal dat zeer doen ik wens haar snel beterschap en de koffiekoeken zullen best wel smaken
wat heb je weer een superschattig kaartje gemaakt hoe verzin je het toch elke keer wee wat een toffe stempel heb je gebruikt
groetjes ellen

Lia zei

Wat een leuke lift van het geboortekaartje!
Lia xx

GerJanne zei

He wat sneu van die knie! Hopelijk gaat het snel over.
Je kaart is leuk en ik weet wel zeker dat de ontvangers het een mooi kaartje vinden. Maar inderdaad zou het leuker zijn geweest als ze iets hadden laten weten...