analytics

vrijdag 15 juli 2022

Pop-up bal voor Yannick 28

Dag bloggers,

De gezellige drukte blijft hier nog even duren... Vanavond is het de laatste voorstelling van het festival en ook de laatste logeetjesnacht. Morgen gaan ze dan allemaal definitief naar huis. En straks zijn ze met 6 om te blijven slapen... Baby Mia heeft een andere slaapplaats maar Eva en Noah komen ook weer omdat ik met dochter Caroline naar de laatste voorstelling ga kijken. Dat is altijd een gala-voorstelling en de groepen brengen hun mooiste dansen dan. Manlief zorgt dan even voor de kinderen want hij geeft er niet zo veel om om mee te gaan. 

Vandaag super vroeg opgestaan want de auto moet naar de controle. En dat doe ik liefst zo vroeg mogelijk om niet te moeten aanschuiven. Ik ga lekker vroeg zodat ik vooraan in de rij sta tegen dat het open gaat. 

De kaart die ik vandaag toon, is al van twee maanden geleden. Mijn jongste werd alweer 28 en kreeg deze keer een stoere kaart in zwart-wit... En ja, toch ook weer met een voetbal in... Dat doet hij het liefst... 

De strook met 'happy birthday houdt de kaart dicht met magneetjes. Op de onderste strook staat 'congratulations' in de andere richting, zodat ze aan de binnenkant terug dicht geklikt kan worden en je de andere tekst ziet... Hoop dat jullie het begrijpen met onderstaande foto's... 

Papier: Bazzil en Action
Grote cijfers: Crealies
Pop-up-bal: Karen Burniston












3 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de stoere grote cijfers erop en in het zwart/wit
leuk het doosje binnenin
groetjes ellen

GerJanne zei

AH.... SUPERGAAF!
Lijkt me zo leuk als ontvanger zo'n kaartje te krijgen.
Straks maar even genieten van de rust. Je hebt het druk met allemaal leuke dingen!

Femminde zei

Wat super mooi gedaan voor je zoon!! En jij bent ook altijd druk en alles kan.
En lekker genieten.
Fijn weekend verder!
Groeten van Femminde