analytics

dinsdag 5 juli 2022

Tibo geslaagd!

Dag bloggers,

Gisteren was het een lange dag... De vermoeidheid van het weekend sloeg dan ook 's middags om in hoofdpijn... De hele dag cijfertjes en facturen en 's avonds zijn dan met de hulp van mijn geweldige vriendin ook de belastingsbrieven ingevuld geraakt. Daarna nog een kleine bespreking voor 't theater en toen was mijn pijp echt uit... Maar ik ben met enorm veel voldoening kunnen gaan slapen. Vandaag afsluitdag op mijn werk en dan morgen nog twee dagen om alles verder klaar te maken voor mijn vakantie. En zo kan ik met een gerust gevoel aan mijn verlof beginnen... 

Tibo is geslaagd over de hele lijn en dat verdiende een kaart! Omdat hij een trouwe Antwerp-supporter is, zijn zijn lievelingskleuren dan ook rood en wit en dat mocht het thema van zijn kaart ook zijn. 
Voila, als zijn mama dat vraagt, maken we dat met veel plezier voor hem! Dikke proficiat voor Tibo! En uiteraard ook voor de vele andere afgestudeerde kinderen!



2 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het leuke dp en de silhouetten erop wat een gave stansjes
groetjes ellen

Cornelie zei

Hé Nancy! Wat leuk dat je even op mijn blog langs kwam en bedankt voor je reactie! Je vroeg waar ik het glazen bolletje vandaan heb. Bij Cloud9 Crafts. Onder mijn bericht staat een link naar gebruikte materialen ;-)
Wat heb je een leuke kaart gemaakt! Heel tof modelletje. Nog nooit gemaakt. Ga ik onthouden!
Fijne dag!