analytics

donderdag 14 juli 2022

Elke donderdag een kerstkaart - sneeuwpretpinguïns

Da bloggers,

Het is nog steeds festivalweek en de logeetjesteller staat deze nacht op 5. Mia, de kleinste is 4 maanden en slaapt mee op onze kamer. De anderen liggen met 4 in de bedden van Eva en Noah en dat vinden ze super... De twee nieuwe logeetjes, Nore en Mia gingen vannacht zeker een keer wakker worden want die slapen nog niet door... Wel, de enige die wakker was, ben ik zelf... Ik heb heel licht geslapen om toch maar zeker snel uit bed te zijn als er eentje wakker zou worden en er voor te zorgen dat ik hen kon troosten voor ze de rest wakker zouden maken... Nore en Flore lagen er om 20u in. Marieke en Klaas zijn tot 21u mogen opblijven, het is tenslotte vakantie en we zijn gisteren rustig thuis gebleven. Kleine Mia had om half 11 haar laatste flesje... En ze slapen nog alle 5 als roosjes... De mama en papa van Nore en Mia gaan hen hier willen laten, zij hadden nog geen enkele doorslaapnacht... Tja... 

Terwijl ik hier beneden zit, heb ik in mijn ateljee alle schuifdeuren al open gezet en is het daar al lekker fris. Na het posten van dit bericht, doe ik hier het licht uit en kan ook hier in de woonkamer de deur open. Anders komen er te veel vliegende beestjes binnen... ;o)

Ondanks de zomerse temperaturen deze dagen blijven we verder gaan met het posten van winterkaarten... Deze maakte ik gisterenavond pas, toen de hele bende al in bed lag en ik aan het wachten was om Mia's laatste flesje te geven. Ik kleurde er meteen 6 in zodat ik mijn kaart voor volgende week ook nog kan maken... 
Ik bleef wat in de stijl van mijn kaart van vorige week want die viel erg in de smaak naar de reacties te horen... Wat zijn deze stempels van Whipper Snapper toch super leuk... Ik gebruik ze dan ook veel te weinig, daarom heb ik hem meteen 2x3 keer ingekleurd... De andere kaartjes kan ik straks hopelijk afmaken... 

Papier: Bazzil en Action
Stempel: Whipper Snapper
ingekleurd met Copics


Oeps, ik hoor wat boven... Er zijn er een paar wakker... 
Het waren de 3 meisjes die samen in 1 bed slapen. Baby Mia slaapt nog lekker door, Klaas ook...


8 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Gezellig bij jou met al de kinders, super leuk kaartje Nancy, geniet van je dag. Liefs Anita

Caroline Cards zei

Een mooie kaart met super leuke stempel!
Groetjes, Caroline

marian zei

Een super schattig kaartje ook deze week weer. En veel succes gewenst met de vele logeetjes en het festival.
Groetjes van Marian.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het te schattige stempeltje erop
wat een gezellig drukte in huis met al de kindertjes
groetjes ellen

bolletjelucky.blogspot.com zei

Je hebt het er maar druk mee Nancy maar wat gezellig allemaal. Je hebt een mooie kerstkaart gemaakt met dat schattige afdrukje. Leuk zo met zijn allen op de slee.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Jantine zei

Je hebt je huis vol met logeetjes, Nancy! Wel gezellig denk ik, maar ook druk. Knap dat je ze zo lekker door laat slapen! Je kaartje is heel schattig. Wat een snoezige vogeltjes.
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Annemarie en Merit zei

wat een heerlijk koud en fris kaartje...lekker in deze weken dat het warm is en wordt.
leuk al die logeetjes...gezellige boel,
Zo daar zijn we eindelijk met reageren, gisteren drukke dag , en s avonds laat geen puf meer.
dus dan vandaag alle kaarten maar even af.
Gezellig dat je er bij bent deze week.
Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

!neke zei

Wat een gezelligheid met al die kinders !!!!
Leuke kaart weer !
Groeten Ineke
DT52WTC