analytics

dinsdag 26 juli 2022

Billie

Dag bloggers,

Na al het zwart-goud van de afgelopen dagen, hoog tijd om iets anders te posten! Billie werd geboren en het nichtje van de ouders tekende het geboortekaartje. En daar moesten de 3 katten van het koppel op staan in al hun glorie... (volgens de besteller staan ze er echt op zoals ze zijn!) Of ik voor hen een felicitatiekaart kon maken? Uiteraard, zo'n uitdagingen neem ik graag aan... Heb er wel even over na moeten denken want kaarten waar héél veel op staat zijn niet altijd helemaal na te maken... Ik moest een keuze maken. De katten waren voor hen wel héél belangrijk en vielen meer op dan de baby op zich... Dus dat werd het. Ook omdat ik wel toffe stansen had die hiervoor in aanmerking kwamen. Maar mijn poezen zijn groot... Dus moest de kaart dat ook worden... Daarom koos ik voor 3d. Dan kan je in laagjes werken en zo kwam de kamer ook een beetje beter uit... 
De naam die op het kaartje in touw werd getekend, heb ik met echt touw nagemaakt en vastgekleefd... 

De besteller vond de kaart GE-WEL-DIG en volgens haar de ontvangers ook... De kaart zou zeker een plaats in de babykamer krijgen... En daar doen we het voor hé! Ik ben altijd wel blij met zo'n reacties... 





Bij 4-season-challenge vragen ze een kaart met een doorkijkje... Ik denk wel dat deze er ook voor in aanmerking komt, ook als is ze een beetje anders dan hun voorbeelden...

En nu ben ik benieuwd wat jullie er van vinden... 
Tot morgen voor het KKT!! 

5 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Wat een mooie kaart box missie geslaagd Nancy! Liefs Anita

Creaellenknutselsite zei

whahaha geweldig wat een gave kaart is het geworden met de poezen, het is alleen te hopen dat de echte poezen de babykamer niet afbreken zo als op het origineel een superleuk tafereeltje heb je ervan gemaakt
groetjes ellen

karin zei

Wat een geweldige uitdaging om deze tekening na te maken. Nog proficiat met de geboorte van Billie. Je bent er goed in geslaagd om alle details op je kaartje/creatie over te nemen. Schitterend gemaakt !
groetjes,
Karin

Colien zei

Wat een gave kaart heb je gemaakt naar aanleiding van het originele geboortekaartje! De katten zijn tof en de naam in touw maakt het helemaal af!
Bedankt voor je deelname aan onze doorkijkjes-challenge op het 4 Season blog.
grtz Colien

Nelly zei

Leuke kaart heb je gemaakt voor onze doorkijk challenge bij 4-Season Challenge Blog.
Bedankt voor je deelname.

Groetjes Nelly (DT-4-SCB)