analytics

maandag 4 juli 2022

buttonkaart voor Corneel 8

Dag bloggers,

't Is er aan te zien dat de vakantie begonnen is, ik denk dat er weinig mensen in blogland actief zijn... 
Maar ondanks dat, ik blijf trouw elke dag een berichtje plaatsen... 
Mijn laatste werkweek gaat in, het belooft een drukke te worden... Ik weet niet of ik tijdens mijn middagpauze een blogrondje kan maken maar ik probeer het wel... 

Ik had vorige week al beloofd dat er nog één zou volgen... Deze kaart ging naar Corneel die 8 werd. En ook deze is er ook weer ééntje uit de serie die ik voor vriendin Monique maakte. Ik weet van haar dat haar kleine kaartenvriendjes steeds uitkijken naar verjaardagspost van haar, fijn toch! Zie je dat de button bijna verdwijnt in de achtergrond? Eens iets anders hé...



3 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een gaaf kaartje met de button moest even zoeken want hij gaat zo mooi op in het geheel, maar ik heb hem gevonden wat een superleuk idee
Bij mijn ook gewoon elke dag een kaartje wij gaan niet weg
groetjes ellen

Angelique zei

Hele gave kaart voor Corneel, heel leuk dp en mooi hoe de button bijna niet zichtbaar is. Wauw wat een prachtig geboortekader en kaartje voor Freya.
lieve groetjes Angelique

Cornelie zei

Ik moest het kaartje even vergroten 😉 Leuk met de button!!